|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan finne ut om en bil er stjålet?Ja, hvordan kan jeg finne ut av det?
![]() |
#2 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvordan finne ut om en bil er stjålet?Det er jo fort gjort å ringe politiet. (Ikke 112 da.
![]() |
#3 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvordan finne ut om en bil er stjålet?Det sto en utenfor jobb hos oss på en litt snodig plass. Vi ringte politiet og de fant kjapt ut av det. De var faktisk litt grinete fordi vi ikke hadde ringt med en gang, siden bilen hadde vært brukt på en innbruddsraid, men som jeg sa: Det er da vitterlig ikke min jobb å være parkeringsvakt. Men ring politiet på mandag.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan finne ut om en bil er stjålet?Ringe eier og sjekke, hvis navnet er litt unikt...
![]() |
#6 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hvordan finne ut om en bil er stjålet?Jeg googlet, men fikk ikke opp noen treff.
![]() |
|
|