|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Audacious
|
Hvorfor vil ikke skriveren og pc-en snakke sammen?Jeg har en router, og tre laptoper som får signal fra denne. Fra routeren går det en kabel til en switch. I den switchen er det kabel til to stasjonære pc'er og til en printer. Alle pc'ene har internett.
|
|
|
#2 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hvorfor vil ikke skriveren og pc'en snakke sammen?Sjekker at kabelen sitter godt i, evt om du må oppdatere driver? Eller ringer meg og snakker med mannen som kan sånt.
|
|
|
#3 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor vil ikke skriveren og pc'en snakke sammen?Sjekker hvordan de er satt opp der det virker, altså hvilken IP-adresse de skriver mot, og sjekker om det er likt på den stasjonære.
|
|
|
#5 |
|
Audacious
|
Sv: Hvorfor vil ikke skriveren og pc'en snakke sammen?
Men da jeg gjorde det nylig var det noen jeg kjenner som forklarte meg hva jeg skulle gjøre.
|
|
|
#6 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor vil ikke skriveren og pc'en snakke sammen?Hehehe, vi tar det på telefon...
|
![]() |
|
|