Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

navneskilt / Bokstaver til soveromsdør

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-12, 12:30   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

navneskilt / Bokstaver til soveromsdør

Jeg fant disse på etsy som jeg falt så veldig for Sant de er fine?! Man kan bestille farger selv også!

Sant det er greit å ha navnet sitt (el "mamma", billigere med færre bokstaver) på soveromsdøra si? Sånn i mangel på en datter å prakke det på, eller en ledig sønne-dør (han har allerede bokstaver som er fine)?
Det er vel strengt tatt en veggdings, så den "dingler" den nok litt på en dør, så enten må vel de løse delene lærertyggis-es fast ellers må den på veggen vedsiden av døra.

Men ville dere trodd det var klikket for meg om dere kom på besøk lsm, og denne første her med romskip og stjerner og lilla og rosa og sånt hang på soveromsdøra mi, det er vel kanskje mer det som er poenget.



Etpar til, for eksemplets del:


Sist redigert av m^2 : 14-04-12 kl 12:44.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 12:37   #2
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: navneskilt / Bokstaver til soveromsdør

Hvis vi etter å ha gått forbi soveromsdøren, sett denne, for så etterpå kommet inn i stua hvor du satt iført rakettforskerkjole og ufoøredobber, ja da hadde jeg bare rett og slett vært helt trygg på at jeg var kommet til riktig hus!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 12:41   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: navneskilt / Bokstaver til soveromsdør

Så snedig at jeg snart har alt det i hus da

Her var en til

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no