|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vondt i foten etter joggingJeg har en hallux valgus, som er en kul på siden av foten nedenfor stortåa, og denne gjør ofte vondt etter joggeturer som overstiger en halvtime. Er det noen andre som har dette, og som har funnet noen gode løsninger på ting å gjøre for at det ikke skal bli vondt.
|
|
|
#2 |
|
Hekta
Sv: Vondt i foten etter joggingDet er altså en slik en:
|
|
|
#3 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vondt i foten etter joggingHvis din er nesten like stor som denne ville jeg vurdert operasjon. Jeg er operert for hallux valgus på begge bein og mine var ikke så store som denne. Jeg hadde også mye vondt.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vondt i foten etter joggingJeg har ikke hallus valgux enda, men er tverrplattfot og på vei.
|
|
|
#5 |
|
Hekta
Sv: Vondt i foten etter joggingJeg har hørt at mange ikke blir så mye bedre etter operasjon, men vet ikke om det er riktig. Jeg har ikke plager annet enn når jeg jogger. Hvis det hadde funket med spesialtilpasset såle hadde det jo vært genialt. Jeg får snakke med fastlegen.
|
|
|
#6 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vondt i foten etter joggingDen kan komme tilbake etter en operasjon, men verken jeg, min mor eller min venninne har hatt plager i ettertid. Jeg ble operert i 1994 og 1997. Hadde såle jeg også, men den hjalp ikke lenger.
|
|
|
#7 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Vondt i foten etter joggingJeg har og en sånn. Har du prøvd noen andre sko? Jeg får vondt når jeg har enkelte sko, med andre merker jeg det ikke. Jeg har vurdert operasjon, men legen sa jeg ikke kunne gå på benet på seks uker, og det er ganske uaktuellt kjenner jeg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vondt i foten etter joggingAsics er de verste skoene for mine føtter, i hvert fall.
|
|
|
#9 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vondt i foten etter joggingJeg har samme problemet. Min tante er nylig operert for andre gang og moren min har de samme plagene. Jeg har egentlig ikke kjent noe, bare sett voksende kul, men nå har jeg begynt å jogge og da merker jeg det.
|
|
|
#10 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vondt i foten etter joggingJeg ble operert for 6 år siden og jeg hadde mye smerter når jeg gikk. I første omgang prøver de med ortopediske innleggsåler. Det hjalp ikke meg. Sist redigert av Michelle : 15-04-12 kl 12:23. |
|
|
|
![]() |
|
|