|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Trenger noen som kan se løsningerEr det noen her som har spesielt blikk for å se praktiske løsninger? Som interiørarkitekter f.eks? Jeg sitter her og kikker i IKEAkatalogen og ønsker hyller, oppbevarings løsninger og orden! Jeg ser mye fint men klarer ikke sette ting sammen i hodet og se for meg hvordan det vil bli...!! Frustrerende!
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger noen som kan se løsninger.Jeg kan godt prøve å hjelpe deg.
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger noen som kan se løsningerhjelper også gjerne her inne.
![]() |
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Trenger noen som kan se løsningersuverent hvis du kan legge ut noe her! Det er lettere om flere tenker sammen enn en og en.
![]() |
#8 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Trenger noen som kan se løsningerjeg syns det er så flaut å vise fram mitt nåværende kaos.. hehe..
2003-2008 Sist redigert av SpetakkelRandi : 15-04-12 kl 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger noen som kan se løsningerDet er ikke så farlig med bilder, bare du har målene. Og kan du skru i veggene? Eier eller leier du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Trenger noen som kan se løsningerMålene? på rommene? eller vegger? hehe, hva skal jeg måle?
![]() |
#11 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Trenger noen som kan se løsningerJeg er håpløs med å rydde rot selv men det slo meg litt at det kanskje kan være lurt å bygge en bokhylle rundt en dør? Noe sånt, evt på begge sider av døren?
![]() |
#12 |
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger noen som kan se løsninger
Du kan tegne rommene sett fra himmelen, med målene og vinduer og dører. Og om du har vanlig takhøyde på 240 eller høyere. Rutepapir er fint, som du scanner, hvis du har scanner da. Det finnes noe tegneprogram, men jeg har aldri lært meg det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Trenger noen som kan se løsningerMed tegning mener jeg noe sånt som dette: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Trenger noen som kan se løsningerSånne flate skoskap er glimrende til å oppbevare diverse i, feks luer/votter i gangen, servietter, lys osv. Tar liten plass!
![]() |
#17 |
heimføing
|
![]() Sv: Trenger noen som kan se løsningerSlike ikea-skoskap har jeg tre av i gangen. Har mest klær i dem, og minst sko. Eller kanskje halvt om halvt når jeg tenker meg om. Én skuff rommer nesten like mye som en kommodeskuff når det gjelder votter, luer og skjerf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Trenger noen som kan se løsningerDisse er praktiske og billige, IKEA. hvis du har litt kriker og kroker kan disse plasseres lett, er smal og ikke så dyp. De kan også brukes vannrett m f.eks kurver inni. Jeg har brukt denne på både badet, som bokhylle og benk til oppbevaring i stue. http://www.ikea.com/no/no/catalog/pr...274/#/70116276
![]() |
|
|