|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Barn som ikke kan svømme - midler utlyses nå! (foreldre/organisasjoner/osv kan søke)Dette er en fin idé for svømmeklubber, SFO, allidrettsgrupper, fotballlaget eller skiklubben, besteforeldre, foreldre til barn i en klasse, eller andre foreldre som ser sitt til snitt til å få istand svømmetrening for barna, etc. Få fatt i 15 barn mellom 6 og 10 år som ikke er svømmedyktige og send avgårde søknad! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Barn som ikke kan svømme - midler utlyses nå! (foreldre/organisasjoner/osv kan søHva tror dere de legger i setningen "Kun barn som ikke er trygge i vann kan delta"?
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Barn som ikke kan svømme - midler utlyses nå! (foreldre/organisasjoner/osv kan søJeg tenker at det ikke er noe sånn hoppsa-fra-kanten og sprut-og-gøy-og-bad-og-lek-i-to-timer-med-betalt-barnveakt-kurs, men faktisk et svømmekurs for de som ikke kan det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Barn som ikke kan svømme - midler utlyses nå! (foreldre/organisasjoner/osv kan søFor jeg tenkte å søke for borettslaget (som har plenty av unger i rett alder). Men begge mine unger svømmer 50 meter på rygg (snuppa klarer også 25 meter på bryst/crawl), så jeg føler kanskje at de faller utenfor?
![]() |
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barn som ikke kan svømme - midler utlyses nå! (foreldre/organisasjoner/osv kan søEn venninne av meg har benyttet seg av dette. Flott tiltak.
![]() |
|
|