Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Slitsomt natteliv

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 09:17   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Slitsomt natteliv

Jeg drømmer noe så voldsomt for tida og styrer og ordner. Neste morgen husker jeg alt. I natt drmte jeg at jeg plutselig var tre uker fra termin (er ikke gravid nå). Magen var veldig liten (jeg pleier alltid å være diger) og ut av magen kom en papaya (laget saus av papaya i går). Inni papayaen lå en baby med truse. Babyen var fire kilo (mine babyer er minst det) og når jeg tok av trusa fant jeg ut at det var ei jente. Siden jeg ikke hadde fått tid til å søke om permisjon festet jeg babyen i en meitei (leste om bæring i går) og tok henne med på jobben.

Begynner jeg å bli virkelig gal eller er jeg bare babysjuk? Fnis.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 01-10-06, 09:39   #2
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Slitsomt natteliv

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Begynner jeg å bli virkelig gal eller er jeg bare babysjuk? Fnis.

Ikke godt å si, men for din skyld håper jeg virkelig ikke at du er sanndrømt.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 01-10-06, 09:40   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slitsomt natteliv

Papayaen og trusa kan jeg godt være foruten, men liten mage og firekilos baby høres forlokkende ut.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 01-10-06, 11:25   #4
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slitsomt natteliv

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Ikke godt å si, men for din skyld håper jeg virkelig ikke at du er sanndrømt.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv  
Gammel 01-10-06, 12:27   #5
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Slitsomt natteliv

Er du helt sikkert på at du ikke er gravid??
Jeg har alltid drømt sånne sinnsyke drømmer de gangene jeg har vært gravid.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv  
Gammel 01-10-06, 12:32   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slitsomt natteliv

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Er du helt sikkert på at du ikke er gravid??
Jeg har alltid drømt sånne sinnsyke drømmer de gangene jeg har vært gravid.

Det høres nesten slik ut.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 01-10-06, 12:49   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slitsomt natteliv

Jeg har hormonspiral og ingen tegn på graviditet. Men om jeg skal følge drømme så er det nok ei stund til tre uker før termin.

Chanett er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no