Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjørnesofa fra Bolia

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-12, 21:24   #1
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hjørnesofa fra Bolia

Er det noen her som har det? Farge, stoffkvalitet etc. Jeg vil helst ha helt lys sofa. Man kan vel legge pledd og lammeskinn i den som beskyttelse? Jeg har så lyst til å overraske mannen med ny sofa.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 21:31   #2
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjørnesofa fra Bolia

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Er det noen her som har det? Farge, stoffkvalitet etc. Jeg vil helst ha helt lys sofa. Man kan vel legge pledd og lammeskinn i den som beskyttelse? Jeg har så lyst til å overraske mannen med ny sofa.

Jepp, vi har denne:

Den er på ingen måtar kjempespanande, men det gjer også at vi ikkje går lei.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 20:12   #3
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Hjørnesofa fra Bolia

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Jepp, vi har denne:

Den er på ingen måtar kjempespanande, men det gjer også at vi ikkje går lei.

Liker kjempegodt denne (utseende ) og vurderer å kjøpe, men ser den er veldig lav i ryggen. Hvordan er sittekomforten mtp dette? Har ikke Bolia her så får ikke testa..

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 23:21   #4
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.033
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hjørnesofa fra Bolia

Har samme som Alfa. Syns den er god å sitte i, selv om ryggen er lav. Den er akkurat passe høy. Dessuten er ryggen så fin at den trenger ikke stå inntil en vegg. Hos oss står sjeselongen ut i rommet, og den lave ryggen er fin å se på bakfra, samt at høyden gjør at den ikke ruver fryktelig i rommet.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 23:23   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjørnesofa fra Bolia

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Er det noen her som har det? Farge, stoffkvalitet etc. Jeg vil helst ha helt lys sofa. Man kan vel legge pledd og lammeskinn i den som beskyttelse? Jeg har så lyst til å overraske mannen med ny sofa.

Ja, jeg har hjørnesofa fra Bolia. Flere år gammel. Den gangen 40 000 Martindales var mye.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 09:56   #6
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Hjørnesofa fra Bolia

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Har samme som Alfa. Syns den er god å sitte i, selv om ryggen er lav. Den er akkurat passe høy. Dessuten er ryggen så fin at den trenger ikke stå inntil en vegg. Hos oss står sjeselongen ut i rommet, og den lave ryggen er fin å se på bakfra, samt at høyden gjør at den ikke ruver fryktelig i rommet.

Det er godt å høre. Siden kvaliteten er god og prisen fin så er vel dette bare å gå for

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 20:53   #7
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjørnesofa fra Bolia

Ok, flotte ting. Da tar jeg turen til Bolia i løpet av uken.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 20:58   #8
sophie83
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 21
sophie83 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjørnesofa fra Bolia

Jeg har ikke hjørnesofa, men har treseteren i Scandinavia. Stoff: Nantes multigrey - veldig fornøyd! )

sophie83 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 21:34   #9
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjørnesofa fra Bolia

Vi har samme som Alfa, men i lys grå. Den er 3 år gammel nå, og har vært gjennom en vannlekkasje og en 2-åring, og er like fin.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no