|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
God vaffeloppskrift?Sønnen min skal selge vafler på lørdag, og jeg har lovet å lage røre. Jeg lager mest vafler med masse rømme og ikke sukker, men her tror jeg det trengs en oppskrift på sånne tradisjonelle "vanlige" vafler med sukker og kardemomme eller hva det er. Jeg hadde en sånn "selgevafler-oppskrift", men den er borte borte. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Sv: God vaffeloppskrift?Jeg har desverre ingen slik oppskrift, men det blir lett å steke dersom du har rikelig med smør i.
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: God vaffeloppskrift?Den oppskriften jeg hadde var veldig enkel, ikke noe rømme eller havregryn, men bare egg, melk, mel, smør, sukker og kardemomme. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: God vaffeloppskrift?Nå er ikke denne oppskriften så veldig sunn da men jeg får mye ros for den. Vaflene blir myke og høye. Den er fra "Den rødrutete kokeboken" bare at jeg har oppi litt mer:
|
|
|
|
#7 |
|
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: God vaffeloppskrift?Når vi skal lage "selgevafler" lager vi TORO sine med melk istedet for vann og to egg.
|
![]() |
|
|