|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
Sandaler med hel hælkappe i størrelse 27Finnes det? I god kvalitet. De bør helst ha åpen tå og i allefall ha et snev av jente over seg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sandaler med hel hælkappe i størrelse 27Vi hadde samme problem med pompen.
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Sandaler med hel hælkappe i størrelse 27Ja jeg har mulighet til det. Fant noen fantastiske eccosandaler men de gikk bare til 26. Hyl og skrik for det var jo akkurat de hun ville ha. Hun har vært på Ryen da hun var drøye to år men da ville de vente noen år. Nå er hun fire og det er kanskje på tide. Når begynner de med innleggssåler? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Sandaler med hel hælkappe i størrelse 27Denne, ikke helt åpen foran, men nesten og pen og feminin og i rett størrelse.
|
|
|
#5 |
|
Det kommer seg
Sv: Sandaler med hel hælkappe i størrelse 27Snuppa begynte da hun var litt over fire. Pompen begynte da han var 3,5 år. Vi er på sesong nr 2 nå, med spesialsko for han. Snuppa har aldri trengt det.
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Sandaler med hel hælkappe i størrelse 27Alle disse produseres i str. 27, man googler jo det man bes om.
|
|
|
#9 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Sandaler med hel hælkappe i størrelse 27
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Det kommer seg
Ved plattfot får de såler. Pompen har også en feilstilling i anklene på 30-35 grader. Hans ankler går innover. Han var mye plaget med smerter i beina. Og er det fortsatt om han ikke har vært flink til å bruke såler i skoene, eller har "glemt" å bruke sandalene på skolen, vært i gymsalen uten sko etc.
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Sandaler med hel hælkappe i størrelse 27Jeg foretrekke hel tå nettopp av den grunn, det blir færre blødende tær, og de blir ikke så stygge så veldig fort. Skinn kan pusses og holdes forholdsvis greie en god stund. De varer bare 1/2-1 sesong uansett.
|
|
|
#13 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Sandaler med hel hælkappe i størrelse 27Du mener det Pamina? Ja kanskje? Men er slike sko luftige nok på varme sommerdager? Strengt tatt er hun en liten barfotfrøken de varmeste dagene, så det er kanskje ikke så viktig. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Sandaler med hel hælkappe i størrelse 27Joggeskosandaler er jo supre da, de er jo lette og gode og sporty, og en del av de klassiske merkene som kavat og primgi lager ganske fine lukkede og lette sko. Snuppa har elsket disse skoene, tøysko som er veldig gode og feminine.
|
|
|
#15 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sandaler med hel hælkappe i størrelse 27 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sandaler med hel hælkappe i størrelse 27Jeg klarte vist ikke gå fra denne tråden jeg. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Sandaler med hel hælkappe i størrelse 27Jeg så det - og ble veldig glad! Har bestilt de som Pamina viste bilde av over her, også får jeg prøve og se hvordan de er på foten til lillesøster før vi bestemmer oss endelig. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg ser at vi tenker helt ulikt. Jeg ble lei av blødende tær, så vi kjøper sandaler med tildekket tå til Knerten.
|
|
|
|
#19 |
|
Live and let live
|
Gå for en mer sportslig look? Ecco har jo mye fint. De har jo disse nettingskoene som er skikkelig luftig og fine feks.
|
|
|
#20 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sandaler med hel hælkappe i størrelse 27Det fins også ortopediske sandaler som er "jentete". Jeg syns utvalget er blitt mye bedre de siste årene. |
|
|
|
![]() |
|
|