Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Svart og hvit tapet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-12, 10:07   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Svart og hvit tapet?

Jeg har begynt å male listverk i gangen. Jeg skal ta veggene også, men jeg lurer på om jeg skal bryte og ta veggen rundt vinduet i en svart og hvitmønstret tapet.

Der hvor jeg har tegnet en rød strek, skal det komme skyvedører med speil. Vindusveggen er nederst på tegningen, og det går akkurat inn en Tjusig benk under. Jeg har kjøpt knall røde sitteputer til den.

NB! Døren inn fra gangen slår motsatt vei i forhold til tegningen.
Det er ganske koselig å sitte der. PS: Jeg har lagt ved en tegning, men den må vel godkjennes.

Veggen er bare ca 110 cm lang. Mot trappen, til høyre i bildet, tenkte jeg å ha 2 Rast kommoder som jeg maler hvite før jeg monterer de. Og tapetsere med samme tapet på skuffene.


Resten av veggene hvite/nesten hvite og mørk grå skifer laminat på gulvet.

Listverk Eggehvit halvblank.

Synspunkter på dette? Hva tror dere om denne tapeten? Jeg vil ha litt mønster også, men kansje en grå/hvit tapet isteden?

Mrs. S er ikke aktiv  
Gammel 23-04-12, 10:08   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svart og hvit tapet?

Vi har grå/svart tapet på en vegg i stua, den er vi veldig fornøyd med!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 23-04-12, 10:10   #3
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Svart og hvit tapet?

Eek, dobbelt tråd. Kansje Moderator kan slette en?

Mrs. S er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no