Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tribute til LashWand

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-07, 08:53   #1
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tribute til LashWand

Jeg må bare skryte av den elektriske vippetanga jeg fikk anbefalt her inne. Jeg har spikrette vipper, og tidligere brukte jeg vanlig vippetang hver dag. Nå ser jeg at det faktisk må ha slitt mye på vippene, for etter 5 måneder med den elektriske er vippene mine både lengre og fyldigere enn før.

Supert produkt, kan absolutt anbefales til de som ikke har prøvd!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 09:31   #2
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tribute til LashWand

Så kjekt! Den er bare helt fantastisk!

Til dere som ikke så den opprinnelige tråden så er den her.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 00:32   #3
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Tribute til LashWand

Etter å ha lest den opprinnelige tråden måtte jeg finne fram min fra nederst i sminkeskuffen. Skal jammen gi den en sjanse til. Takk for råd om bruk, Sannemor.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 08:43   #4
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tribute til LashWand

Begge forhandlerne jeg vet om som hadde den, sluttet med den fordi den gikk så fort i stykker..

:men dette hadde jo egentlig ingenting med saken å gjøre:

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 08:56   #5
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tribute til LashWand

Har aldri brukt noen som slags typer vippetang ...

Kanskje på tide å prøve?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 09:09   #6
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tribute til LashWand

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Begge forhandlerne jeg vet om som hadde den, sluttet med den fordi den gikk så fort i stykker..

Jeg kan bare snakke for meg selv (og mamma) og vippetanga funker like bra ennå.

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Har aldri brukt noen som slags typer vippetang ...

Kanskje på tide å prøve?

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 20:08   #7
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tribute til LashWand

Liker ikke min.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 21:49   #8
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tribute til LashWand

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Begge forhandlerne jeg vet om som hadde den, sluttet med den fordi den gikk så fort i stykker..

Min fungerer like fint. Den sluker batteri, derimot, men det er den verdt!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 23:06   #9
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tribute til LashWand

Ja, den sluker virkelig batteri. Jeg drømte faktisk at noen fra FP hadde stjålet den fra badet mitt!


__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 23:07   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tribute til LashWand

Jeg fikk til å lage fin bøy med den, men bøyen forsvant fort igjen gitt. På mine stive vipper er nok tradisjonell vippetang bedre til å "klemme inn litt krøll".

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 23:11   #11
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Tribute til LashWand

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg fikk til å lage fin bøy med den, men bøyen forsvant fort igjen gitt. På mine stive vipper er nok tradisjonell vippetang bedre til å "klemme inn litt krøll".

Må nok signere her. Den er lagt tilbake i skuffen...

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no