Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rekker jeg dette? (Flyovergang Gardermoen)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-12, 13:34   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rekker jeg dette? (Flyovergang Gardermoen)

Hvis jeg skal lande fra Roma kl 17.00 - rekker jeg videre fly innenlands kl 18.35 da?

Gammel 24-04-12, 13:35   #2
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rekker jeg dette? (gardermoen...)

Ja. Du må hente bagasjen og gå ut fra utenlandsankomst og inn på innlandsavgang, men det går. OSL er i denne sammenhengen en liten flyplass, det er ikke mange meterne du må bevege deg. Bare husk at det er ny sikkerhetskontroll.

Gammel 24-04-12, 13:39   #3
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rekker jeg dette? (Gardermoen...)

Ta med deg bagasjen og bare opp en etasje. Heis rett utenfor ankomst.
Hvis ikke flyet ditt er forsinka så bør det gå bra.

Gammel 24-04-12, 13:42   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rekker jeg dette? (Flyovergang Gardermoen)

Ville dere satsa på det? Ja, for jeg må jo kjøpe ny billett om jeg ikke rekker det, selv om begge flightene er SAS eller har jeg en slags reklamasjonsrett og de "fucker opp" dette?

Gammel 24-04-12, 13:42   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Går fint det
Sliter du med kø i sikkerhetskontrollen så si ifra til de som jobber der, de har en egen fast-track-lane de kjører deg gjennom hvis du har god grunn, så du slipper å albue deg forbi køen.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 13:43   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Ville dere satsa på det? Ja, for jeg må jo kjøpe ny billett om jeg ikke rekker det, selv om begge flightene er SAS eller har jeg en slags reklamasjonsrett og de "fucker opp" dette?

Hvordan har du kjøpt billettene?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 13:46   #7
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, har du kjøpt de enkeltvis eller som "en tur"? Hvis det er SAS som har ordnet overgangen så er det de som må booke om billetten din hvis første flyet ikke kommer i tide til fly nr.2.
Og litt obs om det er en fredag eller søndag du skal ut på tur.

Gammel 24-04-12, 13:47   #8
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å ha rett på reiseforsikring ved transfer, dersom det første flyet ikkje rekk det andre flyet, må det vere minimum 2 timar mellom planlagt landing og planlagt ny avreise.

Men viss alt går etter planen, rekk du det.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 14:01   #9
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Jeg satser på å rekke det

Gammel 24-04-12, 14:01   #10
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Takk for råd folkens.

Gammel 24-04-12, 14:06   #11
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Roma?

Gammel 24-04-12, 14:06   #12
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Italia på tvers.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.