|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken bil vil jeg ha? (Familiebil)Den fine bilen min er på verksted og bruker opp alle pengene mine som vanlig, så jeg drømmer om ny bil. Egentlig var planen å vente til neste EU-kontroll, men det er jo et helt år til, så jeg er usikker på om jeg orker å vente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken bil vil jeg ha? (Familiebil)Vi er veldig fornøyd med vår Passat. Stort bagasjerom. Hadde nesten bestemt oss for Opel Insignia, men ombestemte oss i siste sekund da bagasjerommet var litt rundt så vogna tok hele plassen. Skal du få den under 300k må du nok kjøpe brukt, da.
![]() |
#3 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken bil vil jeg ha? (Familiebil)Vi er også godt fornøyde med Passat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvilken bil vil jeg ha? (Familiebil)Nå vet jeg at Ford blir dømt nord og ned herinne men vi er strålende fornøyd med vår Focus.
![]() |
#5 |
Har diplom
![]() Sv: Hvilken bil vil jeg ha? (Familiebil)Focus og Passat er notert som kandidater. Tropper man bare opp på bilforretningen og ber om prøvekjøring? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvilken bil vil jeg ha? (Familiebil)Honda Accord, Accord tourer om du skal ha stasjonsvogn. Honda Civic, Honda CRV
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvilken bil vil jeg ha? (Familiebil)Vi er veldig forelsket i vår nye peugeot 5008.
![]() |
#10 |
Har diplom
![]() Sv: Hvilken bil vil jeg ha? (Familiebil)Mannen vil ikke ha Skoda, uvisst hvilken grunn. Civic har jeg nå, den er litt for liten. Mannen syns accord er fin sier han, den er på lista. De andre skal vi se på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken bil vil jeg ha? (Familiebil)Jeg var forøvrig åpen for både Mazda 6 og en eller annen Skoda, men mannen fant noe galt med dem. (Les: de var ikke coole nok.
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken bil vil jeg ha? (Familiebil)
Og vi er veldig fornøyd med vår. Masse, masse plass.
![]() |
![]() |
|
|