|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Oppussing av barnerom, la barna velge veggfarge?Nå starter vi snart oppussing, dvs det blir stort sett maling som skal til.
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppussing av barnerom, la barna velge veggfarge?Hvis det er glatte vegger og enkelt å male er det vel greit at de får velge fondvegg, da er det jo ikke noe stor jobb å male over når de blir lei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Oppussing av barnerom, la barna velge veggfarge?Vi har kjørt den tidligere, de får velge en vegg selv med egen farge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppussing av barnerom, la barna velge veggfarge?Alle rom har malt tapet, så det er rimelig greit å bare male over senere. Hvordan velger man fondvegg, forresten? Ikke veggen med vindu eller dør, antakelig?
![]() |
#5 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Oppussing av barnerom, la barna velge veggfarge?
Dersom du er redd for et rotete inntrykk så kan jo veggen ved døra være et godt valg. Da merker man fargen inne i rommet, men får ikke helt samme opplevelse når man står i gangen og ser inn i de ulike rommene.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Oppussing av barnerom, la barna velge veggfarge?I ditt tilfelle ville jeg sagt den veggen som er enklest å male, kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppussing av barnerom, la barna velge veggfarge?Hvis veggene er greie å male, så hadde jeg latt de velge farge, iallefall på en vegg, dvs fondvegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Oppussing av barnerom, la barna velge veggfarge?Det samme har vi gjort. Latt de velge en vegg. Hos oss ble det veggen bak senga. Turkis hos eldste og lilla hos yngste.
![]() |
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Oppussing av barnerom, la barna velge veggfarge?Her skal også ungene få bestemme selv. Vi snakker om saken og jeg sier hva jeg kunne tenkt meg, og de får ta avgjørelsen ut i fra hva de selv vil.
![]() |
#11 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Oppussing av barnerom, la barna velge veggfarge?Her fikk ungene velge farge selv, men jeg bestemte nyanse. (Aka: jeg velger rosafargen.) Jeg malte en fondvegg i en veldig fin rosafarge, og når hun blir for gammel, er den lett å male om til lilla eller noe annen som er kult da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Oppussing av barnerom, la barna velge veggfarge?Husker jeg fikk velge tapet på en vegg da vi flyttet inn i nytt hus. Det var STOR stas. Jeg var 8 1/2 og valgte rosa med små jenter på. Broren min valgte en blå med racerbiler husker jeg.
![]() |
#13 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Oppussing av barnerom, la barna velge veggfarge?Vesla på 3 (da 2 1/2) ville ha rosa rom. Det fikk hun ikke, men hun fikk store, rosa wallstickers, rosa gardiner, en rosa fillerye og et par rosa lamper. Inntrykket ble veldig rosa, ungen var superfornøyd, og når hun er over den rosa fasen, er det bare å kjøpe nye gardiner og pelle ned klistremerkene.
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Oppussing av barnerom, la barna velge veggfarge?
Jeg hadde rosa tapet med små jenter på på mitt rom da vi bygget hus.
![]() |
#15 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppussing av barnerom, la barna velge veggfarge?Jentungen fikk bestemme at vi skulle ha en rød vegg. Det var en så god bestemmelse at hun fikk gjennomslag for den. Hadde ikke latt ungene bestemme hva som helst, de har ikke akkurat fingeren i jorda.
![]() |
|
|