Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

=)")&!¤#!/&!¤% støttehjul!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-12, 20:33   #1
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
PåskeHeksa er litt kul
Sint!

=)")&!¤#!/&!¤% støttehjul!

Trassapa har arvet sykkel, knalltøff tohjuling-med støttehjulene pent lagt ved siden av..
Jeg anser meg som mer kyndig til å skru ting enn til å for eksempel hekle, men jævelskapen nekter å samarbeide!
Hvordan i svarte rakkern får jeg de til å sitte? Jeg har skrudd, bannet, bannet igjen, skrudd litt til, og nå ligger hele stasen hivd inn i kottet, og jeg nekter å se på den før i morgen.

Alt man skal irritere seg ove en fredags kveld..

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 20:42   #2
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: =)")&!¤#!/&!¤% støttehjul!!!

Drit i støttehjulene, skru av pedalene og la ungen bruke sykkelen som balansesykkel.
Etter noen uker setter du på pedalene igjen og ungen sykler av gårde uten støttehjul.

Gammel 27-04-12, 20:44   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kast støttehjulene, de lærer ikke balanse av dem. Ta heller vekk pedalene og bruk den som løpesykkel. Det er mye bedre, og en mer naturlig måte å lære balansen på.

Gammel 27-04-12, 21:35   #4
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Husker jeg forsøkt det engang, og da var det motsatt vei av det jeg trodde var helt opplagt. Uten at jeg husker noe mer enn det. Lykke til!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 22:38   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: =)")&!¤#!/&!¤% støttehjul!

Jeg henger meg på og anbefale at du dropper støttehjulene!!

Gammel 27-04-12, 22:43   #6
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemmer i med Snuppa og Ru m. fl. . Dropp støttehjul og pedaler, og la ungen finne balansen selv.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 23:39   #7
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Henger meg også på anti støttehjul og pedal-koret. Treåringen her har balansesykkel,og suser avgårde som om han ikke har gjort annet.

Gammel 28-04-12, 00:27   #8
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vet ikke hvor gammelt barnet ditt er, men gutten min gikk rett fra trehjulsykkel til tohjulsykkel sommeren da han var fire uten problemer. Ingen grunn til å knote med støttehjul her ihvertfall.

Gammel 28-04-12, 13:08   #9
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Her har alle tre likt støttehjul, og kunne sykle med de andre. Har du bilde av sykkel/hjul, så kan vi se om det er lignende som på våre?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.