Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

HTC - og backup av bilder, notater, kontakter, apps

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-12, 10:41   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

HTC - og backup av bilder, notater, kontakter, apps

Noen som gidder å gi meg et crashkurs?? Akkurat på backup var faktisk iPhonen utrolig enkel og intuitiv. Det irriterer meg grenseløst at jeg ikke får til det samme med HTC.

Har nå lasta ned HTC Sync, tror jeg, men jeg får fortsatt ikke telefon og pc til å kommunisere.

Og synker Sync også apps, feks, eller trengs egne progerammer for å at backup av dem?

Jeg har nettopp gjort krontabben å velge "krypter sd-kort" hvorpå alt på sd-kortet forsvant, så innså at det er på tide å ta backupen seriøst..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 11:12   #2
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: HTC - og backup av bilder, notater, kontakter, apps

Dersom du satte opp mobilen med google-konto vil kontakter og apps lagres hos dem. Innstillingene vil derimot ikke bli lagret. Bilder og dokumenter er enklest å kopiere ved å ikke bruke sync-program men isteden velge, når du putter ledningenen til dataen inn, å bruke mobilen som ekstern harddisk. Derfra finner du filene som om de skulle ligge på en harddisk.
Om du har en googlekonto kan du bruke appen "sms backup+" for å automatisk kopiere smser til gmailkontoen din. Sms og mmsene vil da ligge som mail og være fullt søkbare.

Det var fritt etter min andre halvdel her, jeg personlig har ikke så stor peiling, får hjelp av min private "ekspert".

Gammel 28-04-12, 14:36   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har slitt på min også, og måtte til slutt få det til på en måte siden jeg skulle sende telefonen til reparasjon og også måtte bytte minnekort. Jeg lastet ned MyPhone Explorer på både PC og på telefonen på app og da snakket PC og telefon sammen og jeg fikk lastet over alt så jeg fikk det på PC.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 21:26   #4
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Kan synke bilder direkte til Picasa - altså Googles tjeneste. Bare velge at albumet ikke skal være offentlig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.