|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Klar
|
HTC - og backup av bilder, notater, kontakter, appsNoen som gidder å gi meg et crashkurs?? Akkurat på backup var faktisk iPhonen utrolig enkel og intuitiv. Det irriterer meg grenseløst at jeg ikke får til det samme med HTC. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HTC - og backup av bilder, notater, kontakter, appsDersom du satte opp mobilen med google-konto vil kontakter og apps lagres hos dem. Innstillingene vil derimot ikke bli lagret. Bilder og dokumenter er enklest å kopiere ved å ikke bruke sync-program men isteden velge, når du putter ledningenen til dataen inn, å bruke mobilen som ekstern harddisk. Derfra finner du filene som om de skulle ligge på en harddisk.
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HTC - og backup av bilder, notater, kontakter, appsJeg har slitt på min også, og måtte til slutt få det til på en måte siden jeg skulle sende telefonen til reparasjon og også måtte bytte minnekort. Jeg lastet ned MyPhone Explorer på både PC og på telefonen på app og da snakket PC og telefon sammen og jeg fikk lastet over alt så jeg fikk det på PC. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HTC - og backup av bilder, notater, kontakter, appsKan synke bilder direkte til Picasa - altså Googles tjeneste. Bare velge at albumet ikke skal være offentlig.
|
![]() |
|
|