Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg en fin opphengstavle

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-12, 23:10   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vis meg en fin opphengstavle

Heter det det? Magnet-tavle kanskje? Vi hadde en på veggen på vårt gamle kjøkken, den var uunnværlig. Men nå som vi har pusset opp vil vi ikke ha den stygge gamle greia lenger, vil ha en ny. Men finnes det noen relativt fine? Kan gjerne ha en liten del med tavle også, men det må primært være magnet så vi kan henge opp skolejentas ukeplan, tannlege- og sykehusinnkallelser og lignende. Eller har dere et annet system enn en slik tavle? Vi har integrert kjøleskap så der kan ingenting henge, dessuten ville jeg ikke hatt det der uansett. Kjøleskap nedlesset i magneter og ark er ikke det fineste jeg ser, akkurat.

Gammel 28-04-12, 23:18   #2
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg en fin opphengstavle

Vi har denne:

Den er i litt frostet glass, veggen synes litt igjennom.
Det er ikke magnettavle, men det følger med 4 papirklemmer til å feste ark o.l.
Veldig fin å skrive beskjeder og huskeliste på, med whiteboardtusj.
Den er heller ikke sånn kjempestor at den tar så mye av veggen.

Kjøpt på Ikea for en rimelig penge

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 23:19   #3
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har Kludd fra IKEA

Det er jo ikke magnet, men man får med noen sånne greier som man trer på siden som man kan henge opp ting med.

Gammel 28-04-12, 23:19   #4
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har du sett....

Gammel 28-04-12, 23:20   #5
Guttemammis

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Har du sett....

Gammel 28-04-12, 23:21   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var jo veldig fin. Var på IKEA i dag, men kom ikke på å se etter slike tavler. Får ta en tur på mandag.

Gammel 28-04-12, 23:23   #7
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Vi har også Kludd fra Ikea...

Gammel 28-04-12, 23:26   #8
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Jeg har en fra Perfekt home, men den er vist utgått. Den er både praktisk og flott.
Ny utgave finnes i katalogen deres s12-13, og har nr 11580

HER: http://perfecthome.mediabook.no/7/

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 23:28   #9
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja, jeg ville heller ha en for magneter, til å henge opp innkalling til tannlege og slike lapper. Ikea har en for magneter også. Hvit eller sølv. Spontan heter den.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 23:31   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Siwa, her.

Jeg har en fra Perfekt home, men den er vist utgått. Den er både praktisk og flott.
Ny utgave finnes i katalogen deres s12-13, og har nr 11580

HER: http://perfecthome.mediabook.no/7/

Steike, der hadde de mye fint! Jeg skulle aldri sett den siden der! *blir blakk*

Gammel 28-04-12, 23:32   #11
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Steike, der hadde de mye fint! Jeg skulle aldri sett den siden der! *blir blakk*

Jepp.....

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 23:35   #12
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Tja, jeg ville heller ha en for magneter, til å henge opp innkalling til tannlege og slike lapper. Ikea har en for magneter også. Hvit eller sølv. Spontan heter den.

Vihar både denne og kludd, synes de er supre til hver sitt bruk.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 23:44   #13
Guttemammis

Standard

Kludd er litt finere å se på

Gammel 28-04-12, 23:48   #14
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Slik ser vår opphengsvegg ut.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20120428_234410.jpg (175,1 KB, 122 visninger)

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 09:39   #15
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Jeg har tre av denne i hvit. Hengt inntil hverandre, plass til "alt".

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 10:10   #16
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Vi har to slike tett ved siden av hverandre (Spontan, Ikea). Tilhørende magneter er nokså sterke og holder det meste på plass.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 10:28   #17
Guttemammis

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Slik ser vår opphengsvegg ut.

Smart!
Vi har ikke så stror plass å henge på, ellers hadde det vært en super løsning.

Gammel 29-04-12, 10:48   #18
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg har kledd magnettavla fra IKEA med stoff. Lett som bare det når man har limpistol, og ble ganske mye morsommere.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 11:38   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Åh, så lurt, Rug!

Gammel 29-04-12, 16:10   #20
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har en hvit smartboard og den brukes til å skrive på + henge opp bursdags invitasjoner.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.