Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Pantonstol som hagemøbel?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-12, 13:15   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Pantonstol som hagemøbel?

Er disse greie å bruke ute?


Tenkte et slikt bord:



Angrer på at vi ikke tok grått dekke på verandaen, men huset er brun møre royal impregnert så jeg var redd det grå kom til å få et lite rosaskjær. Blir det stygt med hvit og grått/sort til brunt?
Vurderer enten Pantonstol eller denne sorte fra Ikea. Noen innspill?

__________________
Jau

Sist redigert av Curly : 04-05-12 kl 21:22.
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 18:34   #2
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pantonstol som hagemøbel?

Siden Pantonstolen er min favorittstol i hele verden så stemmer jeg for den.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 18:37   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pantonstol som hagemøbel?

Jeg ville forsikret meg om at stolen ikke falmer i solen. Det gjør de fleste plastmøbler som ikke er beregnet for utebruk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 18:44   #4
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pantonstol som hagemøbel?

Vi har Panton inne og de er himmelsk gode å sitte i, så jeg ville valgt den ute også. Jeg har lest et sted at de egner seg like godt til utebruk, så da burde de tåle sola. Skal se om jeg finner igjen den siden.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 18:46   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pantonstol som hagemøbel?

Jeg ville først og fremst forsikret meg om at de ikke ble stjålet. Jeg hadde ikke turd å ha slike møbler ute.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 18:50   #6
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pantonstol som hagemøbel?

Det står at stolene er satt inn med stoffer for å begrense falming, men det anbefales at de ikke oppbevares i sollys lenger enn nødvendig.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 19:53   #7
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Pantonstol som hagemøbel?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg ville først og fremst forsikret meg om at de ikke ble stjålet. Jeg hadde ikke turd å ha slike møbler ute.

Ja du sier noe der! men jeg tviler egentlig på at naboene vet verdien av disse stolene

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 19:53   #8
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Pantonstol som hagemøbel?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Det står at stolene er satt inn med stoffer for å begrense falming, men det anbefales at de ikke oppbevares i sollys lenger enn nødvendig.

Takk for opplysninger Får sette de inn når de ikke er i bruk da.

Men dere synes ikke hvitt blir for kaldt/hardt mot det brune?

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 20:32   #9
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pantonstol som hagemøbel?

Hvitt kan være ganske vondt å se på i sterkt sollys. Fargen ice grey er lekker!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no