|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Hvit eller svart; samme faen? (USA)Når en tenåring setter fyr på familiens hus og brenner det til grunnen og får "probation" og en annen dytter en ansatt på skolen så denne faller men ikke får skader og denne får 7 år i fengsel; kan du da gjette hvem som er svart og hvem som er hvit?
![]() |
#5 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit eller svart; samme faen?Ja har akkuratt vært i Texas og Louisiana og jeg er sjokkert på hvordan de snakker om hverandre.
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvit eller svart; samme faen?Det rettferdiggjør ikke at de svarte er rasistiske ovenfor de hvite, men jeg har fader meg mer forståelse for det slik som de har hatt det siden de ble fraktet til USA.
![]() |
#7 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvit eller svart; samme faen?
Veldig enig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit eller svart; samme faen? (USA)Tragisk.
![]() |
#9 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvit eller svart; samme faen? (USA)Vi har litt samme tendensen her i Norge, men inbiller meg at det ikke helt har kommet inn i rettsystemet vårt.
![]() |
|
|