|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ekstremt trøtt
|
Fins det boxere i str xs til dame?Jeg liker best å bruke boxere, evt hipster som går ett stykke ned mot beina. Jeg har tidligere kjøpt Bjørn Borg boxere, men jeg syns at de har blitt mye slakkere nå enn de var tidligere. Jeg liker at de sitter stramt, men de nyeste jeg har sitter altfor løst (har kjøpt i S siden det er det jeg brukte tidligere).
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Sv: Fins det boxere i str xs til dame?Pierre Robert har barne-/ungdomsstørrelser. Kanskje det kan passe?
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Fins det boxere i str xs til dame?Vero moda har xs. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fins det boxere i str xs til dame?Mener de har på BikBok også?
|
|
|
#5 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Fins det boxere i str xs til dame?Det skal sjekkes ut neste gang jeg er i byen. Vera moda har jeg noen hipstere fra, men de går ikke langt nok ned over rompa, hehe. Kanskje de har fått nye modeller nå for det er en god stund siden de ble kjøpt.
|
![]() |
|
|