Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Coop hotell-kupp i Stockholm

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-12, 14:29   #1
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Coop hotell-kupp i Stockholm

Jeg og mannen skal til Stockholm i slutten av september, og har et ganske begrenset budsjett. Jeg prøver derfor å finne et billig boalternativ som samtidig er sentralt og bra, men det er jo en halv million hoteller å velge i. Er det noen som har erfaring med Stockholmshotellene man kan booke gjennom Coops hotellkupp? Det ser nemlig ut som om alle ligger veldig langt unna sentrum.

Gammel 10-05-12, 15:28   #2
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Coop hotell-kupp i Stockholm

Vi prøvde også å bokke via COOP da vi skulle dit i november, men alle hotellene lå altfor langt unna sentrum. Endte opp med å bestille på Sheraton Stockholm via hotels.com. Vi fikk rabatt og betalte 3000 for tre netter (to voksne). Det var uten frokost da (de skulle ha 175 kr. ekstra pr. pers. pr. dag for frokost, og det var ikke aktuelt), men det gjorde ingenting. Da kunne vi sove til lengre enn kl. 10 og bare gå på en nærliggende café e.l og spise.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 16:01   #3
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Vi har vært på hotell Park Inn Solna, og der var det veldig hyggelig. Ligger i direkte tilknytning til lokalsenteret der og har undergrunnen med direktebane inn til sentrum. husker ikke i farten hvor lang tid det tok, men det var raskt, enkelt og billig hvertfall for 5 år siden (og så lenge siden er det siden jeg og mannen hadde en tur uten barn ja...).

Gammel 10-05-12, 16:05   #4
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Ellers har Smartclub hotellkupp som virker mer sentralt, om du er medlem der: http://www.smarthotellkupp.no/index....ect&menuid=946 litt dyrere, men sentralt.

Gammel 10-05-12, 18:27   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellers så er vandrehjemmet på skeppaholmen veldig fint Plassert om man skal bo billig og sentralt. Ellers har vi hatt billige hotell gjennom hotels.com og vi altså

Gammel 10-05-12, 20:23   #6
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Takk for svar. Jeg har sett på hotell.com, men det var så uendelig mange hotell å velge mellom at jeg ble helt rådvill.
Smartclub visste jeg ikke at hadde hotellkupp, takk for tips!

Gammel 11-05-12, 11:27   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om du går ut fra norrmalm eller gamla stan, så er du ganske sikker, tenker jeg.

Gammel 11-05-12, 12:56   #8
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi bodde på Park Inn Hammarby i fjor. Det er litt utenom sentrum, men lett tilgjengelig med bane, trikk, buss eller ferge enten til Söder (gratis) eller Djurgården.

Rimelig hotell, nytt, god frokost og flott utsikt!

Gammel 15-05-12, 11:49   #9
Mumfins
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
Mumfins har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det er ofte tunnelbana eller pendeltog i nær tilknytning til hotellene som ligger litt utenfor sentrum. Dersom du søker litt på hotellet sine sider eller på kart så bør du kunne se om det er noe i nærheten. Ofte tar det da bare 10-15 inn til Centralen. Jeg er godt kjent i Stockholm og kan godt gi deg noen råd om hotell dersom du sender meg en PM :-)

Mumfins er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:20.