|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Funker zumba for dårlig ankel?Jeg vurderer en zumbatime, men er usikker på hvordan det funker med ankelen min. Jeg tåler litt hopp, men ikke for mye, og vridninger og "skrens" på gulvet går veldig dårlig. Dere som er zumbavante, tror dere jeg greier det?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Funker zumba for dårlig ankel?Du bør hvertfall ikke ha sko som klistrer seg i gulvet. Noen bruker silketape under tåballene på skoene for at skoene skal være glatte nok. Ellers er det jo bare å prøve, det er ikke mye hopp i de zumbatimene jeg tar, men en del vridning her og der er det jo. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Funker zumba for dårlig ankel?Bruker å være mye hopp, snurr og vridninger på de zumbatimene jeg er med på i allefall.
|
|
|
#4 |
|
Klar
|
Sv: Funker zumba for dårlig ankel?Umiddelbart tenker jeg at zumba ikke er treningsformen for slarkete ankler. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Funker zumba for dårlig ankel?Erfaring en fordel, da går fotarbeid lett, raskt og presist. Det kan hjelpe med harde skosåler eller tape som foreslått. Vil tro du fort kjenner at det slitsomt for ankel.
|
|
![]() |
|
|