Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Funker zumba for dårlig ankel?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-12, 19:16   #1
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Funker zumba for dårlig ankel?

Jeg vurderer en zumbatime, men er usikker på hvordan det funker med ankelen min. Jeg tåler litt hopp, men ikke for mye, og vridninger og "skrens" på gulvet går veldig dårlig. Dere som er zumbavante, tror dere jeg greier det?

Gammel 14-05-12, 20:43   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Funker zumba for dårlig ankel?

Du bør hvertfall ikke ha sko som klistrer seg i gulvet. Noen bruker silketape under tåballene på skoene for at skoene skal være glatte nok. Ellers er det jo bare å prøve, det er ikke mye hopp i de zumbatimene jeg tar, men en del vridning her og der er det jo.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 20:46   #3
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bruker å være mye hopp, snurr og vridninger på de zumbatimene jeg er med på i allefall.

Gammel 14-05-12, 21:03   #4
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Umiddelbart tenker jeg at zumba ikke er treningsformen for slarkete ankler.

MEN, jeg har vært på zumba som har vært veldig rolig, ingen hopp og lite vridninger, så foreslår at du tar en prøvetime og ser hvordan de gjør det på ditt senter. Det er veldig gøy!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 21:03   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Erfaring en fordel, da går fotarbeid lett, raskt og presist. Det kan hjelpe med harde skosåler eller tape som foreslått. Vil tro du fort kjenner at det slitsomt for ankel.

Gammel 14-05-12, 21:28   #6
Guava

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De raskeste og mest avanserte zumbatimene ville jeg unngått hvis jeg hadde ankeltrøbbel. De mer rolige timene uten for høyt tempo er nok helt uproblematisk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.