|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvordan kose seg med mango?Du venter til de pakistanske mangoene kommer, de er supersøte og smelter i munnen!
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kose seg med mango?Hvorfor har de mangoene jeg kjøper alltid "tresmak"? Umodne eller? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Hvordan kose seg med mango?Med unntak av de "pakistanske" mangoene så smaker de fleste mangoene man får her til lands skrekkelig dårlig. De får bismak når de modner under transport og de blir ofte dårlige før de rekker å modne. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
maler
|
Sv: Hvordan kose seg med mango?http://www.aperitif.no/Mattips/kokeb...aus/Mangosalsa
|
|
|
#13 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kose seg med mango?Jeg har alltid mango i hus, kun mango lassi som duger til frokost for vesla (kultura, isbiter og mango i blender). |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kose seg med mango? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kose seg med mango?Jeg så noe godt i går med mango. Må ha vært ifm. grilling.
|
|
|
|
#20 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvordan kose seg med mango?Jeg leser hele tiden "Hvordan kose seg med mange?", og skjønner ikke hvorfor en slik tråd ligger på oppskritftsforumet. :trenger kaffe:
|
![]() |
|
|