Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Klage på vare som ikke holder det den lover?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-12, 13:29   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Klage på vare som ikke holder det den lover?

Litt snodig overskrift, men jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle fatte meg i korthet.

Jeg kjøpte sykkelholder til bilen som jeg spesifikt spurte om kunne tiltes slik at jeg kom inn i baggasjerommet uten problemer. Selger svarte at bekreftende at det kan den. Dette var et av to ankepunkter for hvorfor jeg valgte den jeg gjorde.
Vel, det går såvisst ikke på min bil og det er helt umulig å få åpnet baggasjerommet hvis jeg har en sykkel på innerste hakket. Dette er altså en sånn holder som festes på hengerfestet.

Har jeg noe å klage på? Evt hvor lenge etterpå?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.