Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Fryse pizza hvordan?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-12, 19:36   #1
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Fryse pizza hvordan?

Jeg har laget to langpannepizzaer, og så kommer plutselig ikke alle som skulle komme å spise i kveld.
Jeg har hatt på sausen, ost og spekeskinke på toppen.
Jeg kunne egentlig ha tenkt meg å fryse den ene pizzaen til bruk ved en senere anledning, men hva skal jeg gjøre? Skal jeg steke den først ? Evnt hele steketiden, eller halve? Hva blir best?
Håper noen kan svare meg raskt, siden pizzaen står her ferdig

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 19:37   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fryse Pizza hvordan?

Jeg steker den, men ikke helt ferdig.

Gammel 18-05-12, 19:40   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fryse Pizza hvordan?

Ok- blir den like god som nylaget da, og steker du den rett fra frossen tilstand, eller tiner du den før den stekes?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg steker den, men ikke helt ferdig.

Gammel 18-05-12, 19:54   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fryse pizza hvordan?

Jeg synes den er best om den tiner før jeg steker. Jeg vil ikke si den blir helt som nylaget, men den blir da god.

Gammel 18-05-12, 19:55   #5
Left
Passiv

Standard

Halvstek, og hiv den i ovnen rett fra fryseren

Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 19:56   #6
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Tusen takk for svaret. Nå er pizzaen halvstekt, så da er det bare å vente til den blir kald, og så fryse. Den andre pizzaen ble knallgod, så det er jo greit å ha i fryseren.

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Halvstek, og hiv den i ovnen rett fra fryseren

Gammel 18-05-12, 19:57   #7
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Niobe- takk takk

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.