Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hjelp til valg av mob.ab. og tlf event

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-12, 11:44   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hjelp til valg av mob.ab. og tlf event

Da har jeg sondert meg inn på mobiltelefonene og står nå mellom : galaxy II eller HTC sensation ELLER x one... eller se experia arc... Holder en knapp på førstnevnte...??? Noe med formening? Jeg trenger ikke det nyeste og beste, men den må vere god, dvs god å skrive med, bra lyd og bra kamera.

Men kan noen hjelpe meg med abb.? Ser at å kjøpe en av disse uten binding vel er lite lønsomt?
Jeg har i dag onecall folkepakken ( som er et "løst" abb) til kr 199 pr mnd, med 500 i bruk av alt. Det holder somregel greit i mnd. Har hendt noen ganger at jeg har måtte oppgradere til 299 i mnd, slik at jeg har 1000 av alt. Det går mest på sms-bruken. av og til på ringeminuttene.

Jeg har ikke fasttelefon, så jeg er avhenging av mobilen. Men også et det er et lønnsomt/ fhv rimelig abb.

Hva velger jeg? Det er jo en jungel der ute......... Og hvor kjøper jeg event tlf m abb. Kan handle den på nett om prisen er god.

Sist redigert av ItsOnlyMe : 21-05-12 kl 20:40.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 14:57   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Hjelp til valg av mob.ab. og tlf event.

Jeg har akkurat kjøpt Samsung G. S2 nå, med Komplett M hos Telenor. Kan kjøpe til pakke med sms for jeg tror det er 49,- pr. mnd.

Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 22:29   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Styr unna SE Xperia Arc i hvertfall, mitt beste råd. Har den selv, og er drittlei, vurderer en Samsung Galaxy SII eller iPhone 4S.

Gammel 02-06-12, 22:31   #4
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har iPhone4 og folkepakken. Veldig fornøyd.

Gammel 03-06-12, 00:38   #5
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har bestilt s galaxy ll

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.