Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trenger tips til danmarkstur

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-07, 14:10   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger tips til danmarkstur

Jeg håper noen har gode forslag til hvor i Danmark vi kan dra på tur i juli. Det vi egentlig har lyst på, er en "sydentur" i Norden. Nydelig strand, restauranter i gåavstand, hotell/leilighet med god standard (viktig med god standard, vi er litt snobber på det) og morsomme aktiviteter for store og små.

Så, hvor i Danmark drar vi? Vi har bare vært i Køben de siste 15 årene og er lite kjente. Noen som vet om noen bra steder? Hvordan er det å dra til Legoland i juli? Er det stappa eller går det greit?

Evt tips til andre steder/land i nord-Europa som har det vi ser etter, mottas også med takk!

(Hvis noen lurer på hvorfor vi ikke drar til Middelhavet når det er sydentur vi ønsker, så er det fordi jeg takler intens varme dårlig når jeg er gravid, samt at flyturen nok ville blitt en eneste lang spyseanse for min del (også pga graviditet).)

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.