Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sandaler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-12, 11:25   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sandaler

Jeg ønsker meg femenine sandaler som også er gode å gå i. Dvs ikke paddeflate planker, men litt såle. Men de skal IKKe være klumpete eller være Ecco.... gjerne med litt pynt på små perler, strass eller liknende.

Hvor går jeg??

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 11:26   #2
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sandaler

Jeg ønsker meg feminine sandaler som også er gode å gå i. Dvs ikke paddeflate planker, men litt såle. Men de skal IKKE være klumpete eller være Ecco.... gjerne med litt pynt på små perler, strass eller liknende.

Hvor går jeg??

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 17:16   #3
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Søk etter Gabor på Brandos, de er litt høye og har pynt. Det var mange forskjellige hos Skoringen.

Gammel 26-05-12, 19:04   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Spørs hva du mener med sandaler da? Og hel eller ikke hel?

Disse synes jeg er lekre og har prøvd de to ganger men jeg har allerede samme type sko, så jeg trenger egentlig ikke flere....
http://www.gaborshoes.co.uk/womens-c...8937?attribute[1]=5915
Disse også
http://www.brandos.no/esprit/geril-w...0-white/a47483
http://www.brandos.no/donna-girl/652...s-white/a47193
Flate
http://www.brandos.no/clarks/renver-...5-ebony/a49699
osv...

Gammel 26-05-12, 20:46   #5
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kjøpt Camper-sandaler:

De har ørlitegranne kilehæl, og er gode å ha på. De er imidlerlitt smale, og den ankelremmen er fryktelig kort, hvis man har litt vrist. Men ellers synes jeg de er veldig anvendelige, både til kjoler og bukse, og til trasking og kafébesøk. Jeg hadde både storbyferie og strandferie i tankene da jeg kjøpte dem, i alle fall. Finnes også i hvitt.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:36.