Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ställ eller Skär skoskap, IKEA?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-12, 22:36   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Ställ eller Skär skoskap, IKEA?

Skal ha skoskap i gangen, men får ikke helt bestemt meg.

Ställ med plass til 18 par sko, 29 cm cyp


eller
Ställ med plass til 8 par sko, 17 cm dyp


eller
Skär med plass til 12 par sko totalt (får plass til 2 stk i bredden), 19 cm dyp


Veggen jeg har til rådighet er 98 cm bred. Pr nå så står det en Malm kommode der som jo er 48 cm dyp.
Isj, egentlig burde jeg hatt noe å sitte på også. Men det var den plassen da.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 11:04   #2
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ställ eller Skär skoskap, IKEA?

Jeg ville valgt løsningen der du får plass til flest mulig sko, jeg. Hvis du ikke fyller opp alle rommene med sko er de vel fine å bruke til å legge skjerf og votter og sånt nedi også? Jeg har ikke erfaring med noen av hyllene du viser fram, altså.

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 13:09   #3
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ställ eller Skär skoskap, IKEA?

Det er sant.
Nå er vi bare 3 stk så all verden av sko har vi jo ikke. Er bare litt i stuss på bredden i gangen da den totalt bare er 143 cm. Jeg skal ha opp en skyvedørsgarderobe på andre siden men pr nå er det åpent der. Er bare redd det skal føles litt inneklemt.
Hjelper jo ikke at jeg er ubestemmelig som fy da.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 14:00   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ställ eller Skär skoskap, IKEA?

Jeg har 3 stykk skär skoskap på veggen rett der vi går inn utgangsdøra. Det er akkurat plass til det, men føler ikke at det blir trangt. De er geniale siden det er tett skuff bak sånn at en kan ha alt av skjerf, vanter og luer oppi der også. Også er det veldig kjekt med den hylla på toppen til alt av sykkelhjelmer, samt hylla under til alt av mobiler og lommebøker og diverse som en har med seg inn, men som en skal ha med seg ut igjen når en går.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 15:23   #5
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ställ eller Skär skoskap, IKEA?

Ja den hylla under på Skär er en fordel.
Men hva med "håndtakene". Føles det som om de er i veien?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 18:05   #6
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ställ eller Skär skoskap, IKEA?

Jeg skal ha et Sta¨ll (får ikke bokstaven skikkelig på tab'en) med plass til 18 par når jeg får ut fingeren og får bestilt fra IKEA.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 23:28   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ställ eller Skär skoskap, IKEA?

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Ja den hylla under på Skär er en fordel.
Men hva med "håndtakene". Føles det som om de er i veien?

Jeg har aldri opplevd at håndtakene er i veien. Nå står våre skap rett innenfor utgangsdøra, sånn at det er bare dørlista mellom skapene og døra hvor vi går inn, så vi går jo frem og tilbake der absolutt hele tiden og har aldri opplevd dem som i veien. Bortsett fra at det ser litt ut som en barnehage når du går inn til oss da når tre stykker står på rekke og rad. Men veldig praktisk er det. Vi har forøvrig ikke beina under på våre. Hadde på beina når vi satte dem opp, så skrudde vi skapene fast i veggen nederst også ikke bare øverst som det står i bruksanvisningen, også skrudde vi av beina under. Da har vi plass til en hel rekke med sko under skapene også uten at de står i veien. Og veldig lett og vaske/støvsuge under når ikke beina er der.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no