Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nytt understell til Bugaboo (eller brukt)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-12, 14:00   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Nytt understell til Bugaboo (eller brukt)

Vi kjøpte brukt Buggis rett før jul og nå er den ødelagt.
(Duste)selgeren sa at den var kjøpt ny tidlig 2011, men i følge Bugaboo kan ikke dette stemme, og nå er bremsewiren ødelagt. Denne kan ikke fikses og man må kjøpe nytt understell/chassis til vogna. Men det koster noen tusenlapper, og jeg kjenner jeg er ganske uinteressert i hele skiten, men jeg får jo ikke solgt vogna heller når den ikke har bremse. Mat av alt skulle jeg fillerista selgeren, men hun stiller seg helt uforstående til greia og har verken kvittering eller vett til å innrømme at hun ikke har vært ærlig.
Er det noen her som har et brukt understell eller vet hvor man får tak i det? Prøvde Finn.no, men er ingen der jeg ser.

Sist redigert av Musemus : 29-05-12 kl 22:40.
Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 15:15   #2
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt understell til Bugboo (eller brukt)

Kun wire som er røket? DET må da kunne fixes?
EVt. gaffatape og stips, alt kan fixes med gaffatape og strips.
Hvis det er "bare" for å kunne sette vogn i låsestilling, så er det vel bare å ta med enkel sykkellås som kan blokkere på hjulet ved behov.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 15:42   #3
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Den wiheren er ikke ufiksbar, jeg reparerte endel av dem da jeg jobbet på babyshop i hine hårde dager, selv om bugaboo sa noe annet- der er polisyen er noe ikke helt i orden bytt til nytt og kast. Ingen kvitering synd kjøp nytt kjøp nytt....det funker ikke for alle kunder.

Min vogn er et resultat av denne politikken satt sammen av fem seks forskjellige vogner og brukt i ti år har beveget seg fra en frog til en cam og har fått skiftet både wiere og andre deler når behovet har vært der.

Kjenner du noen som har reparert og køsta endel sykkler så tror jeg at du kan få orden på den eller du kan prøve selv -det er ikke så vanskelig mekanikk.

Gammel 29-05-12, 22:39   #4
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Hm, mannen tok den med på sportsbutikken for å kjøpe ny wire, men han på butikken ville ikke gå god for å kludre med bremsa.
Jeg er ganske avhengig av at den funker, tar endel bybuss og bruker bremsen mye om jeg har med Storesøster ved siden av f.eks. Vogna er jo skrudd sammen slik at den står jo ikke stille når man bare stopper i veien.
Men da skal vi jaggu fikse. På babyshop sa de at det kunne fikses på de gamle modellene, men ikke på de nye, der måtte man ha nytt understell. Jeg er lei av Bugaboo kjenner jeg.

Gammel 30-05-12, 13:07   #5
era

era sin avatar

era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Det sa de på den gammle modellen også....at den ikke kunne fikses, bugaboo er fantastisk på servise(og bruk og kast) om man har kvitering, men helt døve om man ikke har, det er helt klart en polisy for å unngå bruktkjøp.

Gammel 30-05-12, 13:09   #6
era

era sin avatar

Standard

Vi kan jo spleise om vi finner en delevogn, jeg trenger kurv under og nytt fremhjul

Gammel 30-05-12, 16:10   #7
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

I hvilke by bor du? Jeg har et ubrukt understell liggende på loftet, men vil jo være sikker på at alt funker som det skal. Får ikke testet bremsen uten hjulene montert.

Gammel 30-05-12, 20:41   #8
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Sv: Nytt understell til Bugaboo (eller brukt)

Snuppa, jeg har sendt deg by på prikk. Hva tenker du er som ikke funker? Og hvor mye ville du evnt solgt det for?
Jeg har vært innom Birk sport i dag, og de kunne klare å fikse det. De hadde visst hatt flere vogner innom...

Gammel 03-06-12, 01:23   #9
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har sendt deg pm.

Jeg husker jeg hadde to understell til overs. Det ene var litt skakt, det andre ville ikke bremsen klikke i lås på. Tror det var noe med strammemekanismen. Jeg gadd ikke styre noe med det, og butikken bestilte bare nytt til meg uten å ta inn det gamle.
Jeg husker ikke hvilke av understellene som ble med vogna som reserve den gangen jeg solgte buggisen min.

Gammel 11-06-12, 18:24   #10
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Snuppa, er det noe med understellet, mener du? Sendte deg nettopp PM.
De kan fikse bremsen på Birk Sport, spørsmålet er bare om noen vil kjøpe vogna når bremsen er modifisert....

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.