Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jeg blir så SINT! / Streik

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-12, 10:56   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir så SINT! / Streik

Den skolen lillegutt gikk på før?
Dette står det på kommunens sider om streiken:

xxx Skole og Ressurssenter:
Vanlig skoledag for alle elever
Fysisk aktivitet for 6. og 7.trinn utgår
Ressursbarn gis ikke skoletilbud
SFO for ressursbarn (med SFO-plass) fra 1200 – 1500 hver dag
Ikke SFO-tilbud for 1.-4. trinn.

Ressursbarn er da de barna som har fysiske eller psykiske funksjonshemninger Det er faktisk noe som heter dispensasjon man kan søke om for å unngå at nettopp de svakeste brukergruppene blir rammet av streiken. Og her velger de altså å ramme KUN de svakeste brukergruppene. KUN barna med fuksjonshemninger.

Jeg blir så sint at ... jeg blir SÅ sint. Dette er jo diskrimering i ren praksis. Jeg klarer ikke å fatte og begripe at det er lov en gang. Og det sier jo litt om holdningen til skolen, når de tillater at kun den svakeste gruppen barn rammes

Gudskjelov at vi har flyttet til en annen kommune. Sist det var streik for noen år siden ble det søk om disp for skolen han går på nå, nettopp på grunn av at barna er så sårbare.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.