Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Halden vandrerhjem - erfaringer?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-12, 00:04   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Halden vandrerhjem - erfaringer?

I sommer skal jeg og et par venninner på konsert på Fredriksten festning, og skal da sove på vandrerhjemmet som ligger rett ved der.

Jeg har aldri sovet på vandrerhjem før, og aner ikke hva jeg kan forvente meg. Prisen er jo lav, så jeg ser for meg noe på linje med å sove på luftmadrass med sovepose, i en gymsal sammen med 20 andre fotballspillere.

Men uansett, da. Det er oppredde senger på vandrerhjem, eller?

Gammel 02-06-12, 22:09   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Halden vandrerhjem - erfaringer?

På de vandrerhjemmene jeg har bodd har det vært senger, ja, god standard til og med.

Gammel 02-06-12, 22:24   #3
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hehe, ja, jeg regner med det er senger, men har de dyner og puter med dynetrekk og putetrekk, og da aller helst nyvasket? Eller er det sånn at man kommer til en seng men bør ha med sengetøy sjøl?

Det med luftmadrassene er ikke sånn jeg tror det er altså, men det er det som dukker opp i hodet mitt.

Gammel 02-06-12, 22:28   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ligger det like ved festningen? Det gjorde det ikke da jeg bodde i byen, men det er nå snart 20 år siden, så mye kan ha skjedd.

Gammel 02-06-12, 22:31   #5
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Ikke bare ved festningen, men på selve festningen, står det her: http://www.hihostels.no/halden.kaserna/

Edit: Ut fra kartet ser det ut som det er noen hundre meter, da.

Gammel 02-06-12, 22:39   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette var tidligere en skolebygning for forsvaret (og da sikkert bolig for studentene). Det ligger greit til for "Allsang på grensen" i hvert fall, og det er jo ikke langt til byen heller.

Gammel 02-06-12, 22:46   #7
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror man kunne betale for sengetøy på de stedene jeg har vært. Dette står sikkert på nettsiden tenker jeg.

Gammel 02-06-12, 22:50   #8
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Grunnen til at jeg spør her er at jeg ikke finner det ut fra nettsiden, så da kan jeg jo enten gå ut fra at det er det, og heller få en overraskelse når vi kommer, evt ta høyde for at vi må ha med noe sjæl og ha det liggende i bilen, eller ringe / sende mail og spørre. Men det kunne jo hende noen her hadde vært der. Jeg aner jo som sagt ikke hva som er normalt for et vandrerhjem.

Gammel 02-06-12, 22:54   #9
millact

Standard

Jeg hadde ringt og sjekket. Kan hende du bør ta med deg en lakenpose.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:28.