|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ...... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 20-02-18 kl 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?"skulle ikkje du vært i barnehagen?"
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Mine barn lar seg ikke glemme så lett.
![]() |
![]() |
#4 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Jeg tror jeg er godt over gjennomsnittet distre, men jeg har aldri klart å glemme igjen barn i bilen. Dvs. jeg kunne nok gått fra et sovende barn i en bil rett utenfor nærbutikken, men ikke på en varm sommerdag, og iallfall ikke så lenge at det på noen som helst måte kunne vært fare på ferde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Det er ikke få ganger jeg har måttet snu på vei til jobb fordi jeg er blitt overrasket av en barnestemme fra baksetet som vil vite hvorfor vi kjørte forbi barnehagen. Men jeg har aldri gått fra ungene i bilen.
![]() |
#6 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Jeg glemte minsten i bilen når han var 10 måneder. Han satt bakovervendt i et stort sete slik at han ikke var synlig når jeg så i speilet. Jeg hadde den perioden relativt lite søvn på øyet, så det var ikke alltid jeg var like med... Jeg dro ihvertfall på butikken, meg gutten i setet sitt. Han sa ikke et pip på hele turen(10 minutt). Jeg parkerte, svinset inn og begynte handlingen. Midt i handleturen (ca 10 minutt kanskje) fikk jeg for meg at jeg hadde glemt noe, og kom da på at jeg jo hadde da hatt med meg et barn på turen! I panikk løp jeg fra vogna, og så for meg gutten hylende i bilen, og en masse mennesker utenfor bilen. Men han satt så fornøyd i baksetet når jeg kom til bilen. Og ingen mennesker utenfor.( Heldigvis!)
![]() |
#7 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?
Det har skjedd meg og en del ganger, men jeg er heldigvis heller ikke distre nok til å gå fra dem.
![]() |
#8 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Det kunne aldri skjedd meg, gitt at jeg var ved mine fulle fem. Eller ikke ved mine fulle fem, kanskje, men noe ala det.
![]() |
#9 |
Pauset
|
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Jeg kunne glemt barn i bilen. Er veldig svimete og gjør veldig mye på autopilot, og et lite avvik er alt som skal til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Tja. Jeg har vært mamma i syv år og aldri glemt et barn i bilen. Jeg kan dog skjønne at det kan skje. Om man har samme rutine hver dag, og man plutselig avviker fra denne og kjører på autopilot til jobb med et sovende barn i baksetet. Det er jo ofte sånn det skjer.
![]() |
#12 |
villende
|
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Jeg kan ikke se for meg at verken mannen er jeg kunne ha glemt barna, men så er jeg ikke den typen svimete. Jeg glemmer ikke lommebøker, nøkler eller mobil heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Jeg har glemt bikkja i bilen.
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Jeg glemte et øyeblikk at jeg hadde ungen sovende i 2. etg. en gang. Det varte ikke lenger enn "Skal vi gå ut en tur? Nei, vent...", men likevel...
![]() |
![]() |
#15 |
maler
|
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Jeg har glemt barnevogna på postkontoret. Ikke så lenge, men dog. Jeg tør ikke garantere at jeg ikke hadde glemt barn i bilen heller, men det har altså ikke skjedd. Jeg har en slags radar som regner med at jeg har barn i bilen selv om jeg ikke har det, så det føles litt rart uten.
![]() |
#16 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Oisann.. jeg tror tidklemma og stress har en god del av skylden. Veldig trist..
![]() |
#18 |
Pauset
|
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Se på denne artikkelen (med video): http://www.wcpo.com/dpp/news/local_news/UPDATE%3A-Reaction-To-9News'-Brenda-Slaby-Interview |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Jeg opplever mange ganger at jeg tror jeg har glemt vesla, men det er de gangene hun er hos faren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Jeg har glemt et barn i bilen, en gang. Utenfor huset. Hadde rukket å fylle kaffe og sette meg og begynne på den også, før jeg husket ham. Det var fælt.
![]() |
|
|