|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
God mat på MallorcaVi skal til noe så utradisjonelt som Mallorca. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: God mat på MallorcaI gata Fabrica i Palma by finnes restauranter som de lokale bruker. God mat! og lite turister, men matserveringen åpner gjerne ikke før etter kl 20. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: God mat på MallorcaFølger med her jeg også, vi skal også til Mallorca i sommer.
|
|
|
#4 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: God mat på MallorcaSom du vet er ikke jeg en feinschmecker, men det var stor forskjell på Rhodos og Mallorca. På førstnevnte sted orket jeg nesten ikke bestille mat ettersom feriedagene gikk, mens det var mye større utvalg i restauranter på Mallorca. Vil tro dere finner mye dere liker der! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Sv: God mat på Mallorca
Hehe. Men det er jeg, mener du? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Sv: God mat på MallorcaTakk, Busy! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: God mat på MallorcaVar på Mallorca nå i mai, og spiste mye god mat. Mye morsommere mat enn på Gran Canaria. Har ingen spesifikke tips, vi var i Alcudia.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: God mat på MallorcaHvis man går i gamlebyen i Palma, gå litt i sidegatene og let etter de lokale matsjappene der også, de har fantastisk mat. Unngå Plaza Majors restauranter, overpriset og altfor turistifisert. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: God mat på MallorcaVi var på sunwing Cala Bona i fjor og maten på hotellet var helt topp for barnefamilier men man blir gjerne litt lei. I gågaten i Palma, rett ved "plaza de España" er det mange restauranter og gode shoppingmuligheter. Hvis dere vil smake på god lokal mat så vil jeg anbefale en restaurant som heter CAL DIMONI. Der har de den beste "mallorkinske" suppen, det er en fantastisk god suppe, og så har de mye annen god grillet mat. Jeg er født og oppvokst på Mallorca og dette er absolutt min yndlingsrestaurant. Eneste er at den er veldig populær så det kan være lurt å bestille bord på forhånd. Gi en lyd om du vil ha adresse og telefonnummer.
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Sv: God mat på MallorcaTusen takk, ja det vil jrg gjerne! |
|
|