Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp, jeg trenger et grunt skyvedørsskap!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-12, 21:30   #1
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hjelp, jeg trenger et grunt skyvedørsskap!

Jeg skal innrede i det nye huset mitt, og har en utfordring (evnt problem ) når det gjelder soverommet mitt. Jeg har tatt det minste av de tre soverommene, og det fylles hovedsaklig av dobbeltsenga mi. Jeg hadde en plan om å sette inn den grunneste PAX-varianten, som er 43 cm dype. Men fordi jeg har et litt skrått tak, og de grunne PAX-skapene bare kommer i 236 cm høyde, og ikke 201 cm, går ikke det allikevel.

Hva gjør jeg da? Finnes det andre grunne garderobeløsninger? Jeg må ha skyvedører, siden det er så liten plass mellom senga og veggen. Evnt andre tips til hva jeg kan ha der for å oppbevare en del av klærne mine? Pga det skrå taket kan jeg ikke sette inn kun skyvedører fra gulv til tak, jeg trenger et skrog også.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 21:39   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp, jeg trenger et grunt skyvedørsskap!

Har du sett på Elfa sine garderobeløsninger? Jeg er ganske sikker på at skyvedørsspesialister lager skyvedørsgarderober etter mål.

  Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 21:46   #3
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, jeg trenger et grunt skyvedørsskap!

Det finnes skyvedørsløsninger for skråtak.

Se her:

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 22:26   #4
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp, jeg trenger et grunt skyvedørsskap!

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Har du sett på Elfa sine garderobeløsninger? Jeg er ganske sikker på at skyvedørsspesialister lager skyvedørsgarderober etter mål.

Jeg så bare på nettsidene deres nå, men må nok innom møbelbutikker de nærmeste dagene. Egentlig burde det være obligatorisk for alle som selger skyvedørsskap å ha et tilsvarende program som Ikea har, garderobeplanlegger.

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Det finnes skyvedørsløsninger for skråtak.

Problemet er at mitt tak bare skrår litt. Det er over 2 meter høyt på det laveste. Så jeg tror løst skap er det greieste. (Bill.merk. har kjøpt arkitekttegnet enebolig )

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 22:27   #5
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp, jeg trenger et grunt skyvedørsskap!

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Problemet er at mitt tak bare skrår litt. Det er over 2 meter høyt på det laveste. Så jeg tror løst skap er det greieste. (Bill.merk. har kjøpt arkitekttegnet enebolig )

Jeg ville ha sjekket med en Elfaforhandler. Dørene bestilles jo på mål.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 22:35   #6
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp, jeg trenger et grunt skyvedørsskap!

Nå ble jeg imponert. Her på landet finnes det ikke mindre enn fem Elfaforhandlere, tre av dem rett i nabolaget her. Da tar jeg turen dit til uka.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no