|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
En uke i London, hvor bo?Vi snakker litt om å kanskje dra til london en ukes til med ungene, men lurer litt på hvor man bør bo når man har med barn? Og som ikke er svindyrt..
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: En uke i London, hvor bo?Jeg syns London er en fantastisk by å være en uke i, men vet helt ærlig ikke om jeg hadde valgt det reisemålet med en veldig aktiv fireåring. Hvor mange barn er det totalt, og i hvilken alder? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ad astra
|
Sv: En uke i London, hvor bo?Vi var i London i fjor sommer, med en snart ettåring og en aktiv åtteåring.
|
|
|
#5 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En uke i London, hvor bo?
Grand Plaza County Hall har store famlierom med 2 soveavdelinger og minikjøkken. Ligger i samme kvartal
|
|
|
#6 |
|
Ad astra
|
Sv: En uke i London, hvor bo?http://t.dinside.no/93445/london-for-barn
|
|
|
#7 |
|
Audacious
|
Sv: En uke i London, hvor bo?Hvis dere skal være en hel uke, så er det mulighet for å leie leiligheter med eget kjøkken. Jeg ville ha sett på det, det er ikke dyrere enn hotell og det blir mer fleksibelt med aftens&frokostmåltider med fireåring. Vi skal til London i høstferien og har leid leilighet rett ved Kensington Gardens.
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En uke i London, hvor bo?De to andre ungene er forsåvidt rolig og eldre enn 4 åringen så de blir nok ikke noe "problem"
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En uke i London, hvor bo?
Jeg vet at BP må "permittere" 40% av de ansatte (hjemmekontor eller ferie) mens OL pågår pga myndighetene ser for seg kaos på undergrunnen med de folkemengdene som kommer til å være der.
|
![]() |
|
|