Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

En uke i London, hvor bo?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-12, 14:23   #1
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

En uke i London, hvor bo?

Vi snakker litt om å kanskje dra til london en ukes til med ungene, men lurer litt på hvor man bør bo når man har med barn? Og som ikke er svindyrt..

Er det hotell vi bør se etter eller andre steder?

Er det noe greit å dra en uke til london med barn eller er det bare stress? Har en veldig aktiv 4 åring.

Hva kan man egentlig finne på i london med barn? Så en skrev at de skulle til legoland, viste ikke at det var legoland der en gang Hvor i england ligger legoland, er det i nærheten av london?

Gammel 03-06-12, 14:27   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uke i London, hvor bo?

Jeg syns London er en fantastisk by å være en uke i, men vet helt ærlig ikke om jeg hadde valgt det reisemålet med en veldig aktiv fireåring. Hvor mange barn er det totalt, og i hvilken alder?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 14:47   #3
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi var i London i fjor sommer, med en snart ettåring og en aktiv åtteåring.

Vi bodde her;

http://www.premierinn.com/en/hotel/L...-hall?cmp=GLBC

Fantastisk plassering, og ikke helt avsindig dyrt. Stort rom, hyggelig betjening, god frokost.

Rett i nærheten ligger akvariumet (samme bygning muligens) og London Eye. Viktigere er det kanskje at det også, rett ved siden av hotellet finnes en lekeplass.

Vi dro i parker (flotte lekeplasser innimellom for barn), reiste med buss uten tak, besøkte dyrehagen (og legevakten, med en øyeskade på åtteåringen, hvilket faktisk var et av de hyggeligste besøkene på et sykehus jeg noen gang har hatt, fantastisk service og null betaling, og hyper-prioritering siden det var et barn).

Ikke helt samme type besøk som når vi drar dit uten barn, men jeg hadde glatt gjort det om igjen.

Vi spiste på Rainforest Cafe, hvilket ungene syntes var fantastisk, men vi voksne fant det mindre gøy - man kanskje en litt sånn obligatorisk greie med unger i London...

Legoland vurderte vi, men dro ikke - det ligger litt utenfor London, kanskje en times tid med buss?

http://gotolondon.no/legoland-london/

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 14:50   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også vært der med åtteåring, og det var veldig fint. Men aktiv fireåring hørtes ikke ideelt ut i mine ører.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 14:56   #5
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Vi var i London i fjor sommer, med en snart ettåring og en aktiv åtteåring.

Vi bodde her;

http://www.premierinn.com/en/hotel/L...-hall?cmp=GLBC

Fantastisk plassering, og ikke helt avsindig dyrt. Stort rom, hyggelig betjening, god frokost.

Rett i nærheten ligger akvariumet (samme bygning muligens) og London Eye. Viktigere er det kanskje at det også, rett ved siden av hotellet finnes en lekeplass.

Vi dro i parker (flotte lekeplasser innimellom for barn), reiste med buss uten tak, besøkte dyrehagen (og legevakten, med en øyeskade på åtteåringen, hvilket faktisk var et av de hyggeligste besøkene på et sykehus jeg noen gang har hatt, fantastisk service og null betaling, og hyper-prioritering siden det var et barn).

Ikke helt samme type besøk som når vi drar dit uten barn, men jeg hadde glatt gjort det om igjen.

Vi spiste på Rainforest Cafe, hvilket ungene syntes var fantastisk, men vi voksne fant det mindre gøy - man kanskje en litt sånn obligatorisk greie med unger i London...

Legoland vurderte vi, men dro ikke - det ligger litt utenfor London, kanskje en times tid med buss?

http://gotolondon.no/legoland-london/

Grand Plaza County Hall har store famlierom med 2 soveavdelinger og minikjøkken. Ligger i samme kvartal

Gammel 03-06-12, 14:57   #6
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

http://t.dinside.no/93445/london-for-barn

http://www.reiseplaneten.no/reisegui...ndon/med_barn/

Men, man må jo ta med i betraktningen at det er mye folk og trafikk osv også, men vi var seriøst bekymret for hvordan det skulle gå med åtteåringen - hun er godt over gjennomsnittet avhengig av aktivitet for å ha en fin tur uansett hvor det er...Men løping i parker, lekeplasser osv dekket en del, og utover det tror jeg nettopp det at det var så mye som skjedde hele tiden som gjorde at hun på en måte ble "mett" av inntrykk...

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 14:58   #7
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis dere skal være en hel uke, så er det mulighet for å leie leiligheter med eget kjøkken. Jeg ville ha sett på det, det er ikke dyrere enn hotell og det blir mer fleksibelt med aftens&frokostmåltider med fireåring. Vi skal til London i høstferien og har leid leilighet rett ved Kensington Gardens.

Gammel 03-06-12, 15:03   #8
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

De to andre ungene er forsåvidt rolig og eldre enn 4 åringen så de blir nok ikke noe "problem" Er verre med 4 åringen

Gammel 03-06-12, 18:13   #9
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Vi er veldig glade i London, men dropper det i sommer pga OL. Ser for meg et visst kaos.

Jeg vet at BP må "permittere" 40% av de ansatte (hjemmekontor eller ferie) mens OL pågår pga myndighetene ser for seg kaos på undergrunnen med de folkemengdene som kommer til å være der.

Rose: Om dere reiser der så ville jeg reist lenge før OL begynner. Men vær Obs på at London kan være utrolig varmt om sommeren. Jeg har vært der i over 40 grader, ikke noe særlig.

Legoland trodde jeg lå med Windsor, stemmer det? Ville nok heller reist ut til en badeby enn London, Bornemouth, Brighton el.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.