|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Dokument/e-postorganisering (trenger en arkivar, kanskje?)Jeg har levd med gmail i snart 4 år og bruker det som et privat lager. Det har vokst meg litt over hodet, siden jeg ikke har vært så flink underveis til å merke epost, og at jeg ikke tagger. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Dokument/e-postorganisering (trenger en arkivar, kanskje?)Begynn med å slette det du ikke trenger, så er mye gjort.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dokument/e-postorganisering (trenger en arkivar, kanskje?)Hva med å ha dokumenter på Google Docs/Google Drive?
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dokument/e-postorganisering (trenger en arkivar, kanskje?)Digipost.no ?
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dokument/e-postorganisering (trenger en arkivar, kanskje?)Jeg bruker Google Drive og er superfornøyd med det, men er usikker på om det funker sammen med iTing?
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dokument/e-postorganisering (trenger en arkivar, kanskje?)Vil tro Google også har apps for å aksessere filer på iOS, uten at jeg har prøvd det selv eller sjekket i Appstore. Ellers har de jo også egne apps for en del av de andre tjenestene de tilbyr.
|
![]() |
|
|