|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Min niese på snart 6 forventer seg visst en strikket gave til bursdagenHar dere en enkel og fin oppskrift å dele med meg?
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Min niese på snart 6 forventer seg visst en strikket gave til bursdagen.Mest poppis blant jentene 6-8 i strøket her er helt enkle stripete pulsvarmere. Det kommer stadig bestillinger på flere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Min niese på snart 6 forventer seg visst en strikket gave til bursdagen.Den vesten som Saint viser ville falt i smak hos min 7-åring, og burde være veldig rask å lage.
![]() |
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Min niese på snart 6 forventer seg visst en strikket gave til bursdagen.Den vesten burde jeg få til, og med rosa garn tipper jeg den vil falle i smak.
![]() |
#6 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Min niese på snart 6 forventer seg visst en strikket gave til bursdagenJeg ramlet tilfeldigvis over oppskrift på denne vesten, og har strikket ferdig bakstykket og ene forstykket. Rosa bomullsgarn, det må jo være rosa i følge min niese.
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Min niese på snart 6 forventer seg visst en strikket gave til bursdagen
Regner med at en slik rosa vest blir en stor suksess! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Min niese på snart 6 forventer seg visst en strikket gave til bursdagenJeg håper den faller i smak, den er i allefall superenkel å strikke.
![]() |
#10 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Min niese på snart 6 forventer seg visst en strikket gave til bursdagenJeg strikket en slik vest til snuppa mi i høst, den har vært mye brukt. Rååsa den også. Hun syns den er veldig fin.
![]() |
#11 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Min niese på snart 6 forventer seg visst en strikket gave til bursdagenNå holder jeg på med montering, og det siste fremstykket er visst strikket litt fastere enn resten og er dermed litt mindre.
![]() |
#12 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Min niese på snart 6 forventer seg visst en strikket gave til bursdagenResultatet. Ikke overbegeistret, for å si det mildt.
![]() |
#13 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Min niese på snart 6 forventer seg visst en strikket gave til bursdagenGi vesten en vask i vaskemaskina og så lar du den tørke flatt. Du skal se det gjør susen, den ser ikke ille ut.
![]() |
|
|