|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
Bra kaker til frysing?Eg har starta permisjonen før Toern, og etter at denne veka er over så tenkte eg bruke litt tid på baking til fryseren. Vanlegvis baker eg boller, sjokoladekake og eplekake - men litt meir variasjon hadde jo gjort seg. Tips, anyone? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bra kaker til frysing?Vaniljekaken, cheesebrowniekaken og soakedchocolatekaken er alle fantastiske å fryse. Samtlige blir bedre etter en tur i fryseboksen, alle lages i langpanne og alle finner du oppskrift på her inne
|
|
|
|
#3 |
|
Er frisk!
|
Sv: Bra kaker til frysing?Krydderkake med ostekrem - fryses med glasuren på og blir bare bedre av å ha vært i fryseren.
|
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bra kaker til frysing?Rooms gulrotkake, suksessterte, snickerskake.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bra kaker til frysing?Iskake (den med Daim er jo sååå god). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bra kaker til frysing?Skal vi sjå, 7 forslag så langt, då har eg vel dekka opp neste veke. Og fryseren |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Bra kaker til frysing?Det er genialt å bake flere pavlovabunner og fryse ned. For så å bare vispe krem og hive på litt frukt når man får selskap
|
|
|
#8 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Bra kaker til frysing?Suksessterte, fyrstekake, kransekake.
|
![]() |
|
|