|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Holdbar kake til påskefjellet?Jeg har lyst til å ha med kake på hytta - kriteriene er:
|
|
|
|
#2 |
|
Viser tenner
|
Sv: Holdbar kake til påskefjellet?Jeg har lagd Brownies for å ha med på fjellet. Den blir bare bedre og bedre (og seigere og seigere) for hver dag!
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Holdbar kake til påskefjellet?Brownies-oppskriften på detsoteliv.no er ekstremt god (den som bare heter brownies, under langpannekaker).
|
|
|
#6 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Holdbar kake til påskefjellet?Gulrotkake har jeg også god erfaring med - holder seg mange dager, og blir bare bedre og bedre
|
|
|
#9 |
|
Viser tenner
|
Sv: Holdbar kake til påskefjellet?Denne synes jeg er god og enkel. Stek den heller for lite enn for mye, så første gang bør du følge godt med på slutten av steketiden.
|
|
|
#10 |
|
Viser tenner
|
Sv: Holdbar kake til påskefjellet?Sniker med oppskrifta på ei vidundelig gulrotkake også (siden vi ikke kom oss på fjellet i dag).
|
![]() |
|
|