Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilke barbermaskin kjøper jeg til mannen?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-12, 15:48   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Hvilke barbermaskin kjøper jeg til mannen?

Det er på tide med ny barbermaskin til mannen. Nå har han en kjempegammel Philips-sak med roterende hoder.

Alt er sikkert bedre enn den han har, og jeg tror han ganske sikkert vil ha noe lignende. (Ligner denne, bare hans er ørten år gammel).

Han har ikke behov for at den skal fungere i dusjen eller noe. Skjegget vokser fort og er stritt og tykt og han barberer alt vekk.

Tips?

Gammel 08-06-12, 16:03   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke barbermaskin kjøper jeg til mannen?

Personlig så synes jeg ikke noe funker bedre enn høvel Men kanskje det er noe bedre på markedet nutildags?! De siste årene har mannen hatt helskjegg av den grunnen at man ble lei av å barbere seg hver dag Og siden maskin ikke tar alt, så var ikke det et alternativ da. Han har også kraftig skjeggvekst, og barberte han seg på morningen så var han ru på kvelden.

Gammel 09-06-12, 08:31   #3
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Han har aldri brukt høvel og kommer nok aldri til å bruke det heller.

Nå ser han veldig skjeggete ut. Ingen barbering siden forrige helg. Nå skal det vekk! Han kler det ikke.

Gammel 09-06-12, 18:50   #4
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Jeg endte opp med en Philips pt 876. Håper han blir fornøyd.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.