Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-12, 20:08   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

Eltekroken vår knakk, og den andre kroken mistet like etter plasttrekket, så mannen dro på Christiania Glasmagasin og bestilte nye. Da han stakk innom etter en måned kunne de fortelle at "nei sånne, det får vi ikke inn, altså!".

Jeg orker ikke butikkrunder, er det noen som vet om en nettbutikk med godt utvalg?

Jeg hørte nemlig om en isbolle til maskinen! Og vil se om det finnes annet morsomt ekstrautstyr også i samme slengen. Og en sånn sprutebeskyttelse, for det fulgte ikke med da vi kjøpte den.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-12, 20:09   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

Ebay.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-12, 20:10   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

www.kitchn.no
www.ting.no


Og ebay og amazon.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 22:32   #4
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

Kitchen har halv pris på iskrembolle og glassbolle til KA, frem til juli en gang.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 23:25   #5
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.835
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

Jeg har akkurat kjøpt isbolle. På kitchn til halv pris, da lønte seg ikke å kjøpe fra USA. Det er masse kult å få tak i til KA på ebay.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 23:38   #6
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

Hva er forskjellen på den isbollen og en annen vanlig, rimelig ismaskin?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 11:25   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

Takk for tips!

Nå har jeg bestilt isbolle!

(Jeg hadde en fra før, men den er ødelagt. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 11:35   #8
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Hva er forskjellen på den isbollen og en annen vanlig, rimelig ismaskin?

Den lager sikkert designis som kan stå framme på benken hele tida!

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 12:21   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

Hvor rimelige er en rimelig ismaskin, da?

Ellers så er det greit å ha så få maskiner som mulig, tenker jeg. Sparer plass i skuffen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 12:23   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.968
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

Er ikke noe av poenget med ismaskiner at de fortsetter å røre også mens den ligger i fryseren? Eller har jeg misforstått helt?

Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en iskrembolle til maskinen vår ... og en sånn slikkepotteltekrok. Men jeg vet ikke helt om jeg ser den store nytten for førstnevnte (og det innebærer at jeg MÅ rydde i kjøkkenskapene for å få plass).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 12:25   #11
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

Isbollen skal alltid stå i fryseren. (Eller, den skal stå i fryseren 24 timer eller hva det er før man lager is, men hvem er det som planlegger sånt, da??). Så den tar jo ikke plass i noe skap.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 12:25   #12
Ma Dalton
Hupp!
 
Ma Dalton sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 242
Ma Dalton er litt kul
Standard

Sv: En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

*følger med*

Jeg trenger også eltekrok, malingen/lakken har begynt å falle av.. Har sjekket litt på ebay, og det virker rimeligst der. Men har ikke landet på noe ennå.

Ma Dalton er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 12:27   #13
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Er ikke noe av poenget med ismaskiner at de fortsetter å røre også mens den ligger i fryseren? Eller har jeg misforstått helt?

Vår ismaskin har kjøleelement, og den trenger ikke noe opphold i fryseren for å ferdigstille isen. Isen røres kontinuerlig i maskinen, mens maskinen står på kjøkkenbenken, og etter ca. 20 minutter, er iskremen ferdig. Da kan den eventuelt sette i fryseren for lagring, men da er det ikke nødvendig å røre isen mer.

KA-iskrembollen vet jeg ikke noe om, dog, så den skal jeg ikke uttale meg om.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 12:27   #14
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Isbollen skal alltid stå i fryseren. (Eller, den skal stå i fryseren 24 timer eller hva det er før man lager is, men hvem er det som planlegger sånt, da??). Så den tar jo ikke plass i noe skap.

Jeg oppbevarer alltid kjøleelementet i fryseren, så slipper jeg å planlegge.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 12:36   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.968
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

Men det innebærer jo at jeg må rydde i den knøttlille og svært fulle fryseren vår. Så da er jeg like langt.

Den er så full at ungene forstår argumentasjonen: "Det er ikke plass i fryseren" når isbilen kommer på besøk. Da er det fullt altså.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 14:24   #16
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

En billig ismaskin er ganske liten og koster vel kanskje fra 3-700 et sted, sikkert ymse kvalitet. Men iom at den ikke er større enn isbollen til KA så lurer jeg på om KA har noe ekstra å tilby enn å være KA, sånn i forhold til en av de billige. Slipper man innfrysing av element? Kan motoren til KA brukes som for å lage kulde i dette tilfellet? Da synes jeg det ville være lurt å kjøpe den. Ellers ser jeg ikke helt vitsen - for min del da.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 14:38   #17
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

Finnes det noe bedre sprutskjerming å få kjøpt enn det lokket som følger med? Etter et par mnd med KA har jeg nå konkludert med at visst er den fin, men å påstå at den nærmer seg kenwood i bruk ville være en overdrivelse. Det som imidlertid er det eneste problemet er mel over hele kjøkkenet, akkurat det skulle jeg gjerne ha gjort noe med.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 15:05   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

Fint at jeg oppdaget denne tråden, nå har jeg bestilt isbolle og glassbolle til Kitchen Aiden, begge til halv pris. Og en sånn visp med silikonkant. Jeg har en billig ismaskin som funker ok, men den har plass til veldig små mengder om gangen. Med denne bollen kan jeg lage inntil 1,9 liter om gangen, og da er vi mer oppe i en dessert for hele familien ++. Tenker en av sønnene kan få overta den gamle ismaskinen.

Katta: Jeg pleier å bruke sprutskjermen som følger med, men er enig i at den ikke funker optimalt. Pleier derfor ofte å tilsette mel mens maskinen er slått av, og legge et kjøkkenhåndkle over akkurat i det den starter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 16:48   #19
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

Hvor bestilte du?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 16:51   #20
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god nettbutikk for Kitchen aid-utstyr?

Kitchn.no

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no