|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bryllup i England (igjen) -- hva kan jeg ha til denne kjolen?Vi skal i bryllup i England igjen og jeg har kjøpt en ny kjole (tredje og siste søster så jeg har ikke lyst til å bruke tidligere kjoler om igjen). Jeg har kjøpt meg denne mørke blå på Lindex og tror den vil fungere fint: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Det ordner seg alltid
Sv: Bryllup i England (igjen) -- hva kan jeg ha til denne kjolen?Disse er i samme stil som de jeg har, men mine er bittelitt lavere og er ikke i lakk/blanke: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bryllup i England (igjen) -- hva kan jeg ha til denne kjolen?Jeg liker rødt.
|
|
|
|
#5 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Bryllup i England (igjen) -- hva kan jeg ha til denne kjolen?Nude sko passer best synes jeg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bryllup i England (igjen) -- hva kan jeg ha til denne kjolen?Jeg stemmer også for rødt, sko, belte og clutch-veske. Vil du ha jakke/sjal, hadde jeg kanskje satset på mørkeblått, siden hvitt utgår. Om du ikke liker rødt, kan en annen fresh knallfarge være fin også, oransj, limegrønn el.l.
|
|
|
#9 |
|
Det ordner seg alltid
Sv: Bryllup i England (igjen) -- hva kan jeg ha til denne kjolen?Ja, jeg har tenkt litt på røde sko og må muligens gå for det. Og en rød veske. Har langt hår (til nedenfor skuldre, i det minste) som jeg håper på å få til et eller annet med. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bryllup i England (igjen) -- hva kan jeg ha til denne kjolen?Jeg skal ha på meg en lignende kjole i bryllyp neste helg og går for nude sko og strømpebukse, nøytral jordfarget sminke, knallrøde negler!
|
![]() |
|
|