Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sanger som irriterer deg for øyeblikket

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-12, 11:45   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sanger som irriterer deg for øyeblikket

Har du noen slike?

Jeg kom til å gruble på dette, etter for n'te gang ha hørt Gabrielles "Ring meg" på radio. Hvorfor jeg irriterer meg? Makan til masete kvinnfolk, da - kan hun ikke plukke opp den fordømte telefonen og ringe fyren sjøl, om det er så farlig?

Beyonces "Heilo" er irriterende også - ene og alene fordi hun gauler "heilo" ca 72 ganger på rappen, eller noe slikt.

Og så er jeg litt urettferdig. Valkyrien Allstars gjør en glimrende jobb med låta - men nyteksten til "Eg veit meg eit land," skrevet av - jepp - Hans Rotmo - irriterer vettet av meg for tiden. Makan til syting. Det virker som han helst vil tilbake til bondesamfunnet, framskritt er noe skit.

Akk ja. Det er sikkert mange andre sanger som irriterer meg og, om jeg får tenkt meg litt om. Men nå fikk jeg i det minste blåst ut litt frustrasjon.

Gammel 11-06-12, 11:47   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sanger som irriterer deg for øyeblikket

Bytte radiokanal?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 11:50   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De spilles jo gud hjelpe meg over alt. Takke meg til itunes, sier jeg bare.

Gammel 11-06-12, 11:55   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Alle sangene som tenåringen nynner og som ikke er til å kjenne igjen og dermed bare blir støy.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 12:30   #5
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Den der fæle, portugisiske eller hva-den-nå-er. :grøss:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 12:31   #6
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Grøss, ja. Jeg tror ikke det er noen annen sang som irriterer mer.

Gammel 11-06-12, 12:32   #7
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=U3NjSWmbxYk

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 12:38   #8
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det Mosa, mosa det? No har den i tillegg komt i engelsk versjon i følge sjuåringen som ELSKE den!

Gammel 11-06-12, 12:50   #9
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Denne går på repeat på ethvert medium snart 10-åringen får kloa i:

(Kilde: youtube.com)

Det verste er kanskje at det jeg egentlig forventer å høre er Tu Vuo Fa L'Americano, men så kommer den aldri i gang.

Gammel 11-06-12, 13:41   #10
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Alt av Skrillex. Det er helt grusomt, men Lillevenn digger det.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 13:54   #11
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke så veldig irriterende i seg selv, men når jeg får den på hjernen er den ganske plagsom.

"Frosk og hare, gris og and. Frosken og venane går hand i hand"

Fra barnetv om noen lurer.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 13:57   #12
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Den nye Lano-reklame-sangen

Gammel 11-06-12, 14:03   #13
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hu der Adele. I wish nothing but the best for yooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Gammel 11-06-12, 14:05   #14
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Den Oliver Twist sangen. Jeg blir gal.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 14:14   #15
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Eu-fåååååååå-ria!

Gammel 11-06-12, 14:23   #16
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg begynner å klø og nestengrine av den. Jeg nærmest hyperventilerer og får en intens lyst til å knuse noe. Jeg er rett og slett hysterisk allergisk mot den der fæle portugisiske eller hva-den-nå-er.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 14:34   #17
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Kan ikke fordra den jeg heller.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 14:36   #18
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg begynner å klø og nestengrine av den. Jeg nærmest hyperventilerer og får en intens lyst til å knuse noe. Jeg er rett og slett hysterisk allergisk mot den der fæle portugisiske eller hva-den-nå-er.

Hvilken sang er dette, da? Noe GP-greier?

Gammel 11-06-12, 14:55   #19
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Skjønner at jeg og har gått glipp av noe, og kjenner det kanskje er like greit.

Gammel 11-06-12, 14:55   #20
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Denne kanskje? Jeg synes den er fengende og søt, men har hørt den lite og kan sikkert bli lei snart.

(Kilde: youtube.com)

Føyer meg ellers inn i rekken av de som blir av "Ring meg".
Og alt av Ravi. Jeg tror ikke det er noen andre i verden som har klart å ødelegge så mange sanger som han. Og nå har tydeligvis hans versjon av "Cheerio" fått en ny vår på radio.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55.