|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Oppbevaring/lagring av sms?Hei. Jeg har endel sms på min se Xperia mini pro, som jeg skulle tatt vare på... Har nå fått meg ny mob, galaxy II. Mulig å overföre sms fra gammel tlf til den nye? Eller lagre dem på dataen?
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Oppbevaring/lagring av sms?Man kan vel lagre meldinger i simkortet? Evt videresende de til telefonen din om du har et simkort du kan sette i den nye midlertidig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: Oppbevaring/lagring av sms?Ihvertfall for iPhone finnes det programmer (å kjøpe, trur eg) for å lagre meldinger på data'n. Må vel finnes for andre mobiler også da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Oppbevaring/lagring av sms?Bör ha med dato og avsender ja.. Hvordan tar man skjermdump?? Er endel medlinger ja...som bör oppbevares..
![]() |
#7 |
heimføing
|
![]() Sv: Oppbevaring/lagring av sms?Jeg gjorde et google-søk, du kan jo se om noe her kan brukes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Oppbevaring/lagring av sms?Tusentakk ea! Da skal jeg bare komme meg på pc'n etterhvert å sjekke ut!
![]() |
#14 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Oppbevaring/lagring av sms?Det funket til gmail
![]() |
|
|