|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan jogger dere?Jeg har plagdes med beina hver gang jeg prøver meg på å bli En Som Jogger, og det har irritert meg noe voldsomt!
![]() |
#2 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan jogger dere?Jeg lander på forfoten ja, ikke på hælen. Og sko med veldig god demping i både forfot og hæl. Jeg har asics gel nimbus.
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvordan jogger dere?Jeg begynte med forfot forrige uke etter å ha klasket nedi med all tyngde på hælen først i over 20 år.
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvordan jogger dere?Jeg løper naturlig på forfoten tror jeg. Lander i alle fall ikke på hælen (det humper jo noe så inni hampen og jeg bare merker at det ikke er bra for meg), det føles mer som om jeg setter hele foten nedi egentlig. Merker meg at jeg er mye mer "foroverlent" enn jeg ville vært om jeg hadde satt hælen nedi først, for jeg har prøvd på det og den siste tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hvordan jogger dere?Jeg har ikke så mye valg, er nødt til å lande på hælen pga leddgikt i tærne. Prøver å lande så lett som mulig for å minske belastningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Hvordan jogger dere?Som en elefant med Chaplin-fotstilling, sånn ca. Sannelig om jeg veit. Noen forfotløping er det i alle fall ikke snakk om.
![]() |
![]() |
#7 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan jogger dere?Jeg begynte med forfotløping for et år siden, da jeg måtte trene meg opp igjen etter en prolaps i ryggen. Det har fungert veldig fint og jeg har ikke slitt med beina i det hele tatt dette året, selv om jeg etter hvert har løpt ganske mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvordan jogger dere?Jeg tror jeg har en mellomting, dvs ikke helt forfot, og ikke rett på hælen. Merkelig nok. Det ser antakelig ganske kårny ut.
![]() |
|
|