Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilke farger på badet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-12, 15:33   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke farger på badet?

.....


Sist redigert av Guava : 22-06-13 kl 18:58.
Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 15:37   #2
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke farger på badet?

Vi pusset opp badet i vår forrige bolig, og de ble- ut fra forutsetningene - drømmebadet, etter min mening. Vi hadde grått gulv, kvadratiske fliser i ulike gråsjatteringer, så litt ut som skifer, for overflaten var ikke flatt. På veggene hadde vi avlange fliser. Innredning i lys eik, og en stor, flat servant. Vi kostet litt ekstra på kult batterier på servant og i dusj. Åh, det var så lekkert!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 15:38   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke farger på badet?

Grått gulv, hvite vegger. Tidløst og kan rockes opp med detaljer.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 15:41   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilke farger på badet?

Nå er det mange som går for kaffebrunt og hvitt. Jeg liker mye bedre hvitt og grått - mye mer tidløst og mye enklere med tilbehør.

  Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 15:41   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke farger på badet?

Ikke tenk for innvikla.

Du kan jo variere gulvflisene. F.eks store mørkegrå på hovedbadet og avlange lysere på vaskebadet. Og husk at om du skal ha slike veggplater som ser ut som fliser så blir det skøyt midt på i de største "flisene" og det er ikke pent.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 15:44   #6
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger på badet?

Eg har nettopp pussa opp bad. Valget falt på matte, kvite veggplater med 20*40 cm "flisemønster", brune fliser i 30*30 og sandfarga innredning frå Coop. Eg syns det er blitt veldig delikat og fint.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 15:48   #7
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke farger på badet?

Jeg tenker at det er såpass ressurskrevende å endre utseendet på et bad, at jeg forholder meg til "better safe than sorry". Så kan man heller boltre seg i farger og mønstre når det kommer til diverse baderomstilbehør. For meg vil helt hvite veggfliser og mørke, gråbrune gulvfliser være veldig safe og et godt utgangspunkt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 16:02   #8
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger på badet?

Om du sende meg mailadresse kan eg maile deg bilder om du er interessert.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 16:22   #9
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger på badet?

Jeg får uttale meg mot røkla, jeg da. Jeg synes vårt grå og hvite bad er kjedelig - og er veldig glad i vaskerommet (som nå også brukes som bad) som har sjøgrønne og ganske freshe fliser. Synes man skal tørre å boltre seg litt i farger. Så lenge det er stilrent (og ikke iblandet fliseborder med hester på og den slags) så kan det være ganske tidløst også. Synes jeg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 18:34   #10
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke farger på badet?

Vi skal også snart i gang med bad, og vi kommer nok til å gå for hvite vegger og grå fliser. Jeg valgte bad for 12-13 år siden og gikk for hvite vegger da også, med lysegrått gulv. Litt kjedelig, men heller det enn å angre på noe sånt.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 18:43   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke farger på badet?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Og husk at om du skal ha slike veggplater som ser ut som fliser så blir det skøyt midt på i de største "flisene" og det er ikke pent.

Tror du tenker på de gamle platene/mønstrene som hadde en bord midt på. Det er kommet mye nytt i det siste, sjekk link med inspirasjon.




-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 20:13   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke farger på badet?

Jeg aner ikke om de er gamle, men noen venner bygget hus som var klart for to år siden g de gikk på den blemma. Flott om det er gjort om. Det ser nemlig ikke pent ut.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 20:28   #13
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Hvilke farger på badet?

Vi har to nokså nyoppussete bad. Det ene har beige, store gulvfliser og hvite store veggfliser (med store fliser mener jeg 30 x 60), eik baderomsmøbler. Det andre badet har mokkabrune, store gulvfliser, lyst kremfargede, store veggfliser, hvite baderomsmøbler. Begge badene har 5 x 5 cm fliser matchende gulvfargen i dusjsonen for å sikre nok fall. Jeg synes begge to er delikate og tidløse.

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no