Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Noen som vi gi meg en make-over?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-07, 20:42   #1
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Noen som vi gi meg en make-over?Bilde er lagt til

He he he trenger ganske mye hjelp til å kle meg og sminke meg og ikke minst ordne håret. Er så dårlig på hva jeg kler og hva som passer sammen. Hvor kan man få hjelp til slikt?

Tatt bort bildene


Sist redigert av Butterfly : 13-05-07 kl 18:58. Årsak: TATT BORT BILDENE
Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 21:38   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make over:)

Det finnes jo firmaer som gjør dette.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:17   #3
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.684
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make over:)

Og ukeblader.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:23   #4
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make over:)

Eller rett og slett legge inn bilde av deg selv her inne. Du vil sikkert motta masse hint og tips av alle disse flinke damer (og herrer). Hadde sikkert blitt en spennede tråd.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:44   #5
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make over:)

Opprinnelig lagt inn av linka-mor, her.

Eller rett og slett legge inn bilde av deg selv her inne. Du vil sikkert motta masse hint og tips av alle disse flinke damer (og herrer). Hadde sikkert blitt en spennede tråd.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:55   #6
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make over:)

Opprinnelig lagt inn av linka-mor, her.

Eller rett og slett legge inn bilde av deg selv her inne. Du vil sikkert motta masse hint og tips av alle disse flinke damer (og herrer). Hadde sikkert blitt en spennede tråd.

Jeg er med!!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 08:58   #7
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make over:)

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 09:11   #8
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make over:)

Jeg kommer til å følge med.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 09:13   #9
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make over:)

Opprinnelig lagt inn av linka-mor, her.

Eller rett og slett legge inn bilde av deg selv her inne. Du vil sikkert motta masse hint og tips av alle disse flinke damer (og herrer). Hadde sikkert blitt en spennede tråd.

Helt enig! :venter:

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 10:54   #10
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make over:)

Helt enig. Legg ut bilde og litt hva du ønsker så får du garantert råd i hauger og lass!

Trulte er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 19:52   #11
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make over:)

Hvordan legger jeg inn bilde? Og hvordan får jeg tatt bort andre som er på bilde, eller sladde ansiktet dems

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 19:53   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make over:)

:abonnerer:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:15   #13
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make over:)

Opprinnelig lagt inn av Butterfly, her.

Hvordan legger jeg inn bilde? Og hvordan får jeg tatt bort andre som er på bilde, eller sladde ansiktet dems

Det med sladdingen må du ordne i et eller annet fotoprogram..
Å legge ut her: Du kan feks laste det opp på fotoknudsen.no og kopiere derfra? Funker iallefall på NM..

Trulte er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:23   #14
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make over:)

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Det med sladdingen må du ordne i et eller annet fotoprogram..
Å legge ut her: Du kan feks laste det opp på fotoknudsen.no og kopiere derfra? Funker iallefall på NM..

Du kan nok bare legge inn bildet i Powerpoint og "klippe" vekk det du ikke vil ha med på bildet. Tror funksjonen heter "Crop" under View-Toolbars-Picture.
Dersom dette sier det noe da...

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:40   #15
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Tatt bort. Kommer nye bilder når jeg har vært hos frisør 5 mai


Sist redigert av Butterfly : 14-04-07 kl 17:08.
Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:42   #16
Butterfly
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Innlegg: 382
Butterfly er litt kul
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Hvordan får jeg lagt bilde inn her, og ikke bare som link?

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:44   #17
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Oj så søt du er! Den kjolen er i alle fall helt riktig til deg. Kanskje en litt mer typete frisyre hadde gjort seg?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:44   #18
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Ta bort det som står etter .jpg.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:47   #19
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Opprinnelig lagt inn av Butterfly, her.


Jeg er misunnelig. Jeg ville også ha den kroppen! Hårfeste! Regulering betalt av mamma og pappa! Isteden arvet jeg den høye, brede formen med rumpe og ingen pupper..

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:52   #20
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som vi gi meg en make-over?

Du ser jo så slank og nett ut, så klær burde ikke være et problem! Det ser ut som du kler feminine klær som fremhever den fine figuren din. Håret ditt kunne du jo gjort noe spennende med, frisørene pleier å ha gode tips. Gå til en bra frisør som ser hva du kler. Sminke er jo vanskelig å komme med tips om, men det ser ut som du har fine farger, så mascara, kajal, napping av bryn og en lett lipgloss eller leppestift bør fungere.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no