|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Unik
|
Presang til lærarHar lyst til å lage ein liten ting til kontaktlæraren til jenta mi. Men kva. Eg tenkte på å hekla eit skaut til ho, men er litt usikker.
|
|
|
#2 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Presang til lærarHvis du kan hekle - hva med en slik liten heklet blomst som det sitter en nål bakpå? Det er jo et hyggelig sommersmykke, og tar kanskje ikke altfor lang tid (?) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Presang til lærarHvis du kjenner stilen er det jo greit, men man kan også vurdere noe som kan spises/blomster.
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Sv: Presang til lærarHvis du vet hun bruker skaut, er jo det ok. For meg ville det vært en litt for interessant gave til at den kunne brukes i alle fall. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Unik
|
Sv: Presang til lærarSommarfest og slikt er over. Lærarar og tilsette ved skulen får ei enkel rose kvar frå fau. Det er det.
|
|
|
#6 |
|
Er frisk!
|
Sv: Presang til lærarJeg har fått utrolig mange gaver siste skoledag opp gjennom, og jeg er veldig glad i ting som "brukes opp". Jeg har fått jordbær, vin, eplemost, body lotion, håndkrem, lys, servietter, sjokolade, olivenolje, balsamicoeddik, osv. I tillegg har jeg fått ganske mange smykker som jeg setter veldig høyt
|
|
|
|
#7 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Presang til lærarUansett hva du gir så er det en fin oppmerksomhet. Jeg så en blomsterpotte på Pinterest som var malt med tavlemaling, og festet et måleband rundt øverst, der det sto "Thank you for helping me grow". Den var søt.
|
|
|
#8 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Presang til lærar
|
|
|
#9 |
|
Unik
|
Sv: Presang til lærarDen var tøff. Dei har nettopp flytta inn i nytt hus, men ho reiser direkte på ferie når den startar og blir meir eller mindre vekk i heile sommar. Så derfor tenkte eg at det blei dumt med blomstrar ?
|
|
|
#10 |
|
Er frisk!
|
Det er akkurat det som har skjedd meg mange ganger. Og det er litt trist å ikke få nytt gaven litt!
|
|
|
|
#12 |
|
Er frisk!
|
Høres ut som en flott gave. Jeg ville i hvert fall satt veldig pris på noe sånt. Men det viktigste er at du skriver et kort med noen personlige ord - hvis du er fornøyd med henne altså (og det regner jeg med at du er siden du vil gi gave). Kortene betyr så myyyyye!
|
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Presang til lærarBlomster og sånt kan være litt dumt, i og med at lærere kanskje reiser på ferie rett etter avslutningen. Jeg har iallfall fått min del av flotte blomsterbuketter som jeg har gitt direkte til min mor/naboen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Presang til lærarVi har bestilt kopper fra Vistaprint med motiv og en hilsen som eldste fant på selv, |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Halloen!
Sv: Presang til lærarLurer på om de forgremmede, kvisete, selvsentrerte bønnestenglene av noen brunkremtryner jeg har som elever har tenkt å kjøpe gave til meg? Gudene skal vite at jeg ærlig har fortjent det! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Presang til lærarJeg synes også at jeg fortjener en gave i år. Men den kommer vel ikke før neste år når de slutter. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Unik
|
Sv: Presang til lærarKunne ei slik krukke vert morsom dersom eg hadde scanna inn klassebilete og fått det på ?
|
|
|
#19 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Presang til lærarDet hadde vært kult!
|
|
|
#20 |
|
Halloen!
|
|
|